Beantwoorden
Enoone
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Triple play naar internet only

Beste,

 

Wij hebben op dit moment een Wigo Home abonnement maar aangezien we amper nog tv kijken en de vaste telefonie nooit gebruiken lijkt het ons interessanter om over te stappen op de All-internet formule. Alleen nog een paar vragen hierover:

 

1) We hebben nu een EMTA met daarachter onze eigen router (en de rest van het netwerk). Is dit nog altijd mogelijk als we overschakelen? Lijkt mij persoonlijk van wel aangezien het internet (300/20) gelijk blijft.

2) Hoe over te schakelen? Via "Mijn Telenet" kunnen we enkel naar de gewone Wigo overschakelen. Via de website zelf naar All-internet en op "kiezen" drukken, geeft mij dan altijd de formule "All-Internet & Telenet TV Abonnement" terwijl we de optie voor Telenet tv niet aanduiden.

 

Alvast bedankt!

 

Mvg,

 

Enoone

1 reactie
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5864
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Triple play naar internet only

@Enoone  moest u een overschakeling willen maken kan u de huidige modem zeker behouden. Een overschakeling is enkel dat er diensten stop gezet worden ( in uw geval ) en dus enkel internet moet binnenkomen , en dat kan met de EMTA modem. Beste is wel met de klantendienst te bellen omdat er een aantal zaken gedeactiveerd moeten worden. Dus tv en uw vaste lijn worden gedeactiveerd en uw huidige vaste nummer wordt ook stop gezet.Daarna wordt enkel ALL internet geactiveerd en klaar is alles. Houd er rekening mee dat u wel de digicorder binnen moet brengen anders zal deze aangerekend worden op de volgende factuur.  Dit is een standaard procedure bij Telenet voor de rest niks. U krijgt een papier die u bij het Telenet center dient te laten tekenen dat alles is binnen gebracht.Deze zullen het op hun beurt weer door geven aan Telenet zelf en dan is dat ook in orde.

 

Dat u de verandering niet kan doen via mijn Telenet is omdat u zelf geen diensten kan stop zetten dus deactiveren.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.