Beantwoorden
Lange_666
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Voel me een beetje gerold door Telenet

Oud abonnement: WIGO: Down 300 Mbps, Up 20 MBps, TV, 2xGSM (9GB/maand per toestel, nooit opgebruikt), vaste lijn.
Digicorder defect, nieuwe gaan halen.
Verkoper: Overschakelen naar One is goedkoper + 2x GSM wordt onbeperkt.
Ik ga akkoord.

One: Down 150 Mbps, Up 15 Mbps, TV, 2xGSM onbeperkt, vaste lijn.

Voordeel: 2 euro/maand goedkoper + onbeperkte data op de GSM's die voordien al niet opgebruikt werden.
Nadeel: Internetsnelheid gehalveerd !!!

Had men mij alles verteld bij het omwisselen van de defecte digicorder naar een TV box dan was ik WIGO gebleven.

15 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5209
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Voel me een beetje gerold door Telenet

@Ex-Netweter 

Als je via internet bestelt heb je een herroepingsrecht. Als je in een winkel gaat en daar bestelt dan is dat definitief.

Wij zijn 2022. Iedereen hier is opgegroeid met reclame. Reclame waarvan je weet dat die aanzet tot kopen van wat je niet nodig hebt, en in het minst ongunstige geval tot iets wat je maar  gedeeltelijk nodig hebt (iedereen heeft hetbof anders geformuleerd de meeste klanten kiezen dit).

Dat iemand zich bedod voelt kan ik best begrijpen. Het is een min of meer natuurlijke reactie na iets dat men achteraf als een miskoop beschouwd.