Beantwoorden
IanTine
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Wigo 9gb als nieuwe klant online bestellen.

Mijn vriendin en ik verhuizen vrijdag naar een appartement. We willen het pakket Wigo 9gb bestellen via internet (met de bijkomende korting). We maakten een account aan maar komen tijdens de bestelling van het pakket steeds op een foutmelding die zegt: ‘Je gebruikt een Telenet-login die nog niet gekoppeld is aan je Telenet-diensten. Koppel je diensten’. Wanneer we op ‘koppel je diensten’ klikken, komen we op een keuzescherm: ‘ik ben al klant’ of ‘ik ben nog geen klant’. Bij deze laatste is er geen verdere mogelijkheid om door te gaan. 

 

Wie kan ons helpen?

 

bedankt.

2 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Wigo 9gb als nieuwe klant online bestellen.

@IanTine 

Maak het uzelf gemakkelijk. Bel naar 015/666666 en laat het hen regelen.

Zoek eerst wel goed uit wat je wil zodat je u niets laat aanpraten.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wigo 9gb als nieuwe klant online bestellen.

@IanTine  Je bent een bestaande klant. Je kan alleen een verhuis aanvragen en eventueel overschakelen naar een ander abonnement met de eventuele kortingen indien van toepassing.

2e mogelijkheid. Je maakt een nieuwe klant aan op naam van je partner met bijhorend abonnement.

Maar dan mag je niet vergeten om alles op te zeggen op je oud adres en je verliest dan ook je eventueel telenet mailadres, al is dat op te lossen voor je opzegt.

Mag ik opmerken dat je rijkelijk laat bent om dit nu pas aan te vragen voor het einde van de week. Zeker in deze coronatijden.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.