Beantwoorden
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Word ONE en vier met een toptoestel vanaf €99*

1. Bestel of wijzig jouw ONE
ONE is onze bundel met supersnel internet en onbeperkte mobiele data, met of zonder TV.
 
2. Kies uit 5 toptoestellen vanaf €99
Zowel nieuwe klanten en bestaande (ONE) klanten kunnen deze korting krijgen. Kies wat op jou van toepassing is.
 
*De promotie geldt niet voor...
 
  • Bestaande Telenet-klanten zonder ONE, die al een internet en een mobiel abonnement hebben en overstappen naar ONE of ONEup zonder een extra mobiel nummer te nemen (bv. WIGO of WIGO (home)-klanten met een King-abonnement die overstappen naar ONE(up) met hetzelfde aantal mobiele nummers) 
  • Bestaande ONE- of ONE(up)-klanten die geen extra mobiel nummer nemen en niet upgraden van ONE naar ONEup 
  • Bestaande klanten die downgraden van ONEup naar ONE

Ben je Telenet-klant en kom je niet in aanmerking voor de promotie? Dan kan je wel het hele jaar door genieten van mooie kortingen via de Telenet klantenprijs. 

 
Bron: telenet.be link artikel
 
Je kan je ook aanmelden op die pagina, dan op toestel klikken en dan zie je de prijs die bij jouw abbonement hoort. Vandaar VANAF €99* 😉

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

Tags (4)
31 reacties
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Word ONE en vier met een toptoestel vanaf €99*

Waar (geen refurbished)?

  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
tr_dude
Freshman Weetjesweter
Berichten: 21
Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Word ONE en vier met een toptoestel vanaf €99*

@Christof75 

Ik spreek niet tegen dat de Telenet formules zeker interessant zijn voor een bepaald publiek, goed voor jou dat dit het geval is.

Maar voor heel wat mensen is dat sneller en meer verhaal helemaal niet nodig.

En het gras is zeker niet groener aan de overkant, weet ik ook. Maar geloof me, bij Telenet heb ik ook al mijn peren gezien.

Anyway, opzeg is ongoing. Ik zal nu minder betalen en later goedkoper extra mobile kunnen nemen indien nodig.

En wie weet kom ik ooit wel terug, bvb als er interessante promos zijn die ze dan wel willen geven.