Beantwoorden
Merel
Freshman Meerweter
Berichten: 66
Opgeruimd staat netjes! WOW, overzichtelijk! Warming up? De vlam zit erin.

Zoek abonnement internet en mobiele telefonie,zonder TV

Ik zoek een abonnement uitsluitend voor internet en mobiele telefonie.
Het mag ook iets anders worden dan Telenet.

 

Buiten Arte kijk ik amper nog TV. Ik ben het aanbod van alle gangbare TV zenders kotsbeu. Al maandenlang krijgen we dezelfde films en andere volslagen idiote onderwerpen voorgeschoteld. Urenlang zappen en telkenmale moeten vaststellen dat elke filmshot al eerder te hebben gezien, inbegrpen ellenlange reclame er tussenin.

 

Om niet te spreken van de ellendige telefonische support !

De druppel die de emmer doet overlopen: doorspoelen van reclame verhinderen !

Tags (2)
5 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Zoek abonnement internet en mobiele telefonie,zonder TV

Voor snel internet : One

Voor heel snel internet : One UP


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Zoek abonnement internet en mobiele telefonie,zonder TV

Hallo @Merel ik heb een Love Duo van Orange, 66€ (onbeperkt vast internet en 2 mob abonnementen met elk 10 Gig data).Voldoet volledig aan mijn behoeften. Onbeperkt bellen en voldoende data, zou zelfs minder mogen zijn.

Voor lineaire tv ben ik bij Telenet gebleven, tv met een kaartje. De progs die ik echt wil opnemen en die niet te streamen zijn bvb via vrtnu of Vtmgo neem ik wel op op een aangekoppelde HD op mijn tv.Kost mij iets meer dan 18€ aan kabelabonnement, maar sommige huisgenoten hangen nog vast aan de kabel 😉.

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Zoek abonnement internet en mobiele telefonie,zonder TV

@Merel 

Eventueel All internet met daarbij een gsm abonnement. In het abonnement heb je wel maar 3 GB aan mobiele data maar wel onbeperkt bellen en sms'en. Te samen kom je dan uit op € 75,10 per maand. Je hebt dan nog toegang tot de Homespots dus je zou 'genoeg' kunnen hebben aan de 3 GB mobiele data maar dat is iets wat je zelf beter weet of je die allemaal gebruikt of dat je daarmee niet toekomt. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Zoek abonnement internet en mobiele telefonie,zonder TV

Dan is ONE 66€/maand  ( 150Mbps download, onbeperkt downloaden op vast en mobiel internet) zonder TV goedkoper.

Als ge boven de 40GB mobiel internet gaat dan wordt de snelheid verlaagt maar het mobiel internet werkt dan nog.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Zoek abonnement internet en mobiele telefonie,zonder TV

@Merel 

Al zappend ga je moeilijk een kwaliteitsprogramma vinden.

Investeren in een goeie TV-gids en dan de (nieuwe) series, films en andere programma's opnemen.

Wij hebben hier daarvoor de "Dag Allemaal". Jaa... ik weet het... maar dan enkel voor de uitstekende TV-gids.

Ik heb gemiddeld ongeveer 20 titels (momenteel 28) geprogrammeerd staan en dat zijn steeds series, films en andere programma's die de eerste keer op TV te zien zijn. Ik krijg ze met moeite allemaal gezien. (en daar is geen Familie of Thuis bij ofzo)

Het is zelfs zo dat ik series helemaal opneem voor ik er naar kijk. Zo kan ik deze ook bekijken zonder een week te moeten wachten.

Ook gebruik ik de websites "Rotten Tomatoes" en "Moviemeter" (nederlands) om te zien of series of films de moeite zijn om te bekijken. Ik kan ze niet allemaal bekijken en moet zo een schifting maken.