Beantwoorden
joker
Professional Weetjesweter
Berichten: 37
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag Complimentendag

komt het nog goed met Telenet?

Hoe vaak tolereer je een uitval van Telenet (vooral internet/tv)?
Hoe klantvriendelijk reageert men bij Telenet bij dergelijke situaties?
Op oudejaarsavond viel Telenet 6u uit.
Pas 4 dagen later kwam er een reactie op mijn melding. De oorzaak lag niet bij hen was de uitleg, maar geen melding bij wie dan wel.
Vandaag opnieuw een 4 tal uur geen Telenet. Dat wordt toch wel te veel.

Mss moet ik maar eens kijken of het op een ander beter is.

 

15 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

komt het nog goed met Telenet?

@joker 

Het is de vraag hoe vaak tolereer je het zelf nog als je zo vaak een uitval hebt. Jij maakt de keuze in die beslissing en of je dan overstapt als je denkt dat er minder problemen zijn. Bij de andere zijn er ook problemen en ik kan er over mee spreken. Wij hadden Orange voor de gsm niks als problemen bij mijn partner omwille van te weinig bereik. We hebben Proximus gehad met internet en alles erop en er aan en je raad het al niks als problemen. 

Nu bij Telenet ervaar ik niks aan problemen niet met de gsm en het internet en tv en dergelijke werken zo als moet. Ja er zijn er hier die problemen vermelden maar dat is niet gezegd dat dit bij alle klanten hetzelfde is. 

Zoals hier ook al eerder vermeld bekijk en vergelijk je bundels en zie of je een beter prijs kan krijgen bij de concurrentie en zie of het gras daar groener is. Uiteindelijk zul je zien dat er overal altijd wel ergens iets is. De perfect provider waar er nooit storingen zijn of andere problemen bestaat gewoon niet. 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.