24775
netweters
|
152605
antwoorden
|
20723
vragen
|
Bedankt voor de suggestie @Ex-Netweter , we geven het door aan onze collega's.
Beste,
Einde van deze maand zal normaal Play more en Play HD worden heb ik horen zeggen.
Vermoedelijk krijgen we deze maand per post een bevestiging per brief.
Mvg,
Bart
Vanaf 27 maart worden alle PRIME kanalen in HD uitgezonden maar PRIME STAR+1 verdwijnt dan wel.
Moet je eens wat weten? Alle PRIME kanalen zijn nu reeds in HD te ontvangen behalve PRIME STAR+1 aangezien dat kanaal zal verdwijnen.
Toch te zwak in mijn opinie, wetende dat je redelijk wat geld moet neerleggen voor Prime.
Ik zou alle standaard zenders HD maken en alle Prime kanalen HD met ondersteuning tot 4K indien men zo een toestel gebruikt.
Die PRIME STAR+1 mogen ze eigenlijk omvormen tot een soort PRIME RETRO waar enkel oudere films en feuilletons uit de jaren 70 en 80 worden uitgezonden, ik denk dat er wel voldoende belangstelling zou zijn.
Dat kanaal mag eventueel in SD blijven aangezien die programma's uit die tijd geen HD weergave heeft.
Wat jij vergeet is dat men vroeger enkel nieuwe films uitzond op die zenders. Nu krijg je veel ouderwetse retro crap en domme series te verduren als excuus voor de verhoging van de prijs, en afwezigheid van de vroeger grotere hoeveelheid "nieuwe" films.
PRIME STAR+1 is gestopt maar op de website van PRIME staat in de TV gids nog altijd de programma's van dat kanaal aangekondigd alsof dat PRIME STAR+1 nog in de lucht is, me dunkt dat het tijd wordt dat men dat aanpast.