Beantwoorden
Ex-Netweter

Andere verdeling 5GB WIGO mogelijk?

Graag doe ik de suggestie om het technisch aan te passen dat een andere verdeling van de 5 GB binnen de WIGO mogelijk is.  Concreet hebben wij 4 gsm-nummers binnen onze WIGO, maar kan er slechts per volledige GB aan een gsm-nummer toegekend worden en niet bijvoorbeeld 1,25 GB per gsm-nummer. Dit maakt het een lastige, zo niet onmogelijke opgave om onderling te bepalen aan wie de 2 GB worden toegekend, terwijl de andere 3 dan 1 GB krijgen. En een maandelijkse andere regeling, waarbij we om beurt alle vier een keer 2 GB krijgen, is vrij omslachtig ...

0 Likes
Beantwoorden
2 reacties
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Dit is een veel voorkomende vraag. Het is ook de logische gedachtengang van de klant op de boodschap die Telenet uitdraagt in zijn reklame.

Maar tot nu toe hebben de ontwikkelaars bij Telenet daar geen oor naar. Zo zie je maar hoe reklame de verwachtingen schept maar dat er niet altijd aan voldaan wordt.

Ik ben er ten stelligste van overtuigd dat ze dat bij Telenet beseffen maar dat ze nog geen tijd hebben gehad om alles aan te passen. Verlegen smiley

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Mijn zus heeft 3 zonen en zij hebben een beurtrol op poten gezet. Ik weet niet hoe omslachtig het juist is, maar echt onmogelijk is het niet. Ik wéét dat je het liever anders hebt, maar voorlopig is het roeien met de riemen die je hebt... Het lijkt mij ook niet ondenkbaar dat TN dit in toekomst zal verbeteren.

Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.