Beantwoorden
Ex-Netweter

I phone 7 beschikbaarheid

Beste

Er wou me toch even iets van het hart, de digicorder inleveren was geen probleem ik wou echter gebruik maken van jullie actie met de I Phone 7 en tot ons groot ongenoegen blijken die er niet te zijn, erger nog ze zijn zelfs nog nooit geleverd, terwijl er op jullie melding staat zolang de voorraad strekt maar er is nooit een voorraad geweest!!!
Ik vind het dus jammer al zo lang klant zijnde bij jullie dat ik tot 4 maal toe naar een winkelpunt moet gaan, wij kunnen hem ook niet reserveren want dan is dan weer niet toegestaan van telenet.
Bij ons gezin stelt men zich meer en meer in vraag of we niet beter overgaan naar een andere provider ik hoop een passend antwoord te verkrijgen door jullie diensten
Met vriendelijke groeten

4 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Ik denk dat je hiervoor beter rechtstreeks contact opneemt met Telenet. Dat kan telefonisch via het nummer 015 66 66 66 of via Facebook of Twitter.

Vooraleer je de overstap waagt zou ik toch durven zeggen: kijk alles goed na, vergelijk, het gras is altijd groener aan de overkant (tot je aan de overkant bent...).

Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (1)
0 Likes
Beantwoorden
Go-Sea
Experienced Weetjesweter
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Topicwurm!

Om te weten of de iPhone voorradig is :

Via http://www.telenet.be/smartphone kan je je gewenste iPhone 7 kiezen
Klik op de bol onder de foto van de iPhone 7 om de kleur te kiezen
klik op de foto van de iPhone 7 
onderaan dit scherm vul je je postcode of gemeente in
Dan verschijnt er een kaart met de locaties van de Telenet Winkelpunten waar jouw gekozen gsm voorradig is

reken ook eens na hoeveel voordeliger die is..   bij narekenen vind ik de meeste acties teleurstellend, zo ook bij Telenet.  Moest je echt willen veranderen van provider kan je oa kijken naar Proximus, Orange, tv Vlaanderen, ...   ermee dreigen maakt Telenet (momenteel) niets uit, er zijn nog te weinig mensen die weggaan denk ik.  (Ik ben zelf Telenet aan het afbouwen)

succes met de iPhone.  In elk geval een mooi model en eindelijk waterdicht.

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Heb ik gedaan hoor de dichtstbijzijnde winkel is 30 km van onze deur en met beperkte voorraad 😕Ga liever bij onze vertrouwde handelaar

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Zal ik doen maar loont wel de moeite eens jit te kijken als je al met 6  personen met een mobiel zit, daar nog alles bij van internet tot TV en vaste telefoon

0 Likes
Beantwoorden