Beantwoorden
Ex-Netweter

Maak een beamer uit een pizzadoos!

Beste Telenet,

Uw reclame mail is me toegekomen.

Ik vind het leuk dat ik in de slaapkamer tv kan kijken via yellow play,  programma's opnemen en bekijken via een pizzadoos als beamer en derg.

Maar ik ben er echter niets mee als de programma's die ik wil bekijken of opnemen niet kunnen gekeken en opgenomen worden omdat de verbinding steeds uitvalt.

Gisteren avond (23-09-2015) is voor de 5de maal deze maand mijn verbinding weg gevallen. Van omstreeks 20:00u, nu toen ik de  ochtend daarop opstond was er nog steeds geen signaal te bespeuren.

Ik heb dan ook de klantendienst van telenet gecontacteerd, zij wisten me te vertellen dat de hoogspanning was uitgevallen en de fout niet bij hun ligt. Akkoord, dat kan gebeuren.

Mijn vraag, nadat ik jullie mail heb ontvangen over yelow play en opnemen voor een kijkmarathon.

Ik wil geen extra's of pakketten als vergoeding, ik zou echter wel graag meer informatie krijgen waar ik iets mee ben. Jullie weten perfect dat er die avond 12 straten zonder internet en tv zaten, kan je dan ook die mensen niet eens mailen wat er nu de reden was van de storing. Ook al kan je dat achteraf pas lezen als je internet is hersteld, je bent er veel meer mee dan reclame voor iets dat je uiteindelijk toch niet kan waarmaken. Daarom dat het misschien ook niet slechter is van die mensen de mogelijkheid te geven de gemiste programma's kostenloos opnieuw te kunnen bekijken.

Verder ben ik wel een tevreden klant, hopelijk worden de laatste 2 maanden echter geen gewoonte.

groetjes

0 Likes
Beantwoorden
1 reactie
Sebas
Experienced Veelweter
WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Even demarreren...

Maak een beamer uit een pizzadoos!

Even een bump voor @Ex-Netweter, heeft er iemand meer uitleg of informatie voor hem? Ben alvast benieuwd naar de tips. 

TIP: Indien een antwoord je geholpen heeft, vergeet dan niet om dit als oplossing te accepteren. Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan sneller geholpen in de toekomst.

0 Likes
Beantwoorden