Gelukkig Nieuwjaar!

Onze beste wensen voor iedereen! Hier blikken we even terug naar het afgelopen jaar en kijken we vooral ook uit naar een fantastisch 2026 met jullie op De Netweters.
Beantwoorden
Ex-Netweter

Sinterklaasshow

Waarom heeft niet elke Telenetklant de mogelijkheid om deel te nemen aan het spel om tickets voor de sinterklaasshow te winnen?

0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
Niels
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Sinterklaasshow

Ik kan momenteel nergens iets terugvinden van een wedstrijd omtrent de Sinterklasshow, kan je even een link posten?

Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
Beantwoorden
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

Sinterklaasshow

@Niels schreef:

Ik kan momenteel nergens iets terugvinden van een wedstrijd omtrent de Sinterklasshow, kan je even een link posten?

Deze:

http://www.telenet.be/sintagram

0 Likes
Beantwoorden
Niels
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Sinterklaasshow

Artikel 3 van het wedstrijdreglement bepaalt:

"Deelname aan deze wedstrijd staat open voor Telenet-klanten (natuurlijke personen, die de leeftijd van 18 jaar bereikt hebben, of met toestemming van de ouders of voogd indien minderjarig), en die woonachtig zijn in België "

Ik zie dus niet direct een probleem?

Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
Beantwoorden