41727
netweters
|
18254
gesprekken
|
19736
vragen
|
Beste
Kunnen jullie het niet mogelijk maken om de mobiele data, inbegrepen bij een WIGO-abonnement, te verdelen in schijven van 100 MB over alle toestellen?
Zo kunnen wij als klant optimaal gebruik maken van de mobiele data waarvoor we genoeg betalen.
De huidige schijf van 1 GB is te groot en lijkt mij enkel voor commerciële doeleinden (onvolledig verbruik, dus minder netwerkkosten voor jullie).
Alvast bedankt!
Dit is blijkbaar een vraag van veel klanten. Aan Telenet om daarop te reageren want zij willen de klant toch een optimale beleving aanbieden?
Inderdaad,
Zoals happyuser hierboven schrijft ben ik ook het ermee eens.
Mijn vrouw krijgt 1GB toegewezen op haar gsm terwijl die geen internet data gebruikt.(zeer oud toestel)
Zou enorm handig zijn mocht ik de 2GB waarvoor we betalen en er recht op hebben in ons abonnement kunnen gebruiken ongeacht op 1 of 2 toestellen het blijft tenslotte toch in het zelfde abonnement.
Mocht telenet dit waar maken dan zou WIGO pas echt top zijn.
Ik vind dat je met 2 - 5 of 10 gb inbegrepen in wigo zelf moet kunnen beslissen hoe je dit verdeeld onder het huisgezin.
Het is weer gewoon 'n truuk van Telenet om aan je centen te zitten.
Ik wil wigo NIET. Ook play sports NIET.Veel te duur.
Hoog tijd voor concurentie zoals in Nederland
Ziggo in spoedberaad na prijsverlaging Fox sport bij KPN
http://www.totaaltv.nl/nieuws/23774/ziggo-in-spoedberaad-na-prijsverlaging-fox-sports-bij-kpn.html
Inderdaad ik leesveel berichten hierover. Ikzelf heb er ook last van en verlies hierdoor 1GB per maand, maarja we zullen zien e
gaan en blijven gaan Zagen en blijven zagen
Telenet wil tevreden klanten. Ik ben ervan overtuigd dat ze de mogelijkheid onderzoeken.