Beantwoorden
Ex-Netweter

Wigo databeheer werkt niet

Ik heb een WIGO10 met 3 SIM-kaarten. Er wordt constant reclame gemaakt dat de mobiele data steeds kunnen aangepast worden, maar dit werkt al meer dan een maand niet (niet via Mijn Telenet, maar evenmin via de Mobile App). Wanneer wordt dit opgelost? Ik heb immers liever niet telkens opnieuw de helpdesk te bellen of een mail te sturen. Dit was één van de sterke punten van de gezinsformule ... maar dan zou het ook heel leuk zijn dat ze zou werken. Mvg, Philippe
0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

In het begin werkte het wel, maar ik heb vorige week hetzelfde probleem meegemaakt en heb ook naar de helpdesk moeten bellen om het databereik van een van mijn gsms te laten aanpassen.

BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Beste,

Zit dit hier nu ook al 2 uur te proberen, maar lukt niet....

Wat met de extra kosten als ik niet kan veranderen naar welke gebruiker ik 1 GB extra geef????

Wij hebben  vier GSM's en probeer telkens op het laatste moment die exttra GB te geven aan de persoon dit het nodig heeft...ik ga zeker niet voor WIGO10, is weeral 20€ per maand meer, maar als je ziet wat die vragen  bij overgebruik ,voor 1MB = 0,10€ is dit echt schandalig. Reken maar eens...

Ga eens kijken bij Proximus, die bieden momenteel een gelijkaardig iets voor +++ zij geven ook gratis Netflix :j

Do something Telenet!!!!!

Mvg,

Mr. M

Tags (2)
0 Likes
Beantwoorden
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Het gras is echt niet groener aan de overkant hoor!

Proximus  Mobilus

€ 15/maand

1GB

Onbeperkt surfvolume voor je app

120min.

SMS: onbeperkt

Mobiel internet (buiten de undel): € 0,10/MB

MMS: € 0,50

Telenet King

€ 15/maand

1GB

150min.

SMS: 10.000 (Heeft iemand dat ooit al volledig opgebruikt?)

Mobiel internet (buiten de bundel): € 0,10/MB

MMS: € 0,07

OK, het gaat hier enkel om GSM abo's, maar er zijn wel degelijk verschillen. Mobiel internet is daar trouwens niet één van, want zoals je kan zien rekenen ze allebei 10 cent per megabyte buiten de bundel.

Ik zou de zaken toch eens wat beter in detail bekijken vooraleer te verkondigen dat het ene beter of slechter is dan het andere...

Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden