Beantwoorden
Ex-Netweter

op Google een ISIN code aanklikken geeft "je verbi

Op Google een ISIN code (van fonds of aandeel) aanklikken geeft " je verbinding is niet privé" ik heb snel weg geklikt. Hoe , of wat is de oorzaakt en (of) het gevolg als men verder gaat ?. Graag een mening of een raadgeving aub.

0 Likes
Beantwoorden
2 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Als ik zou moeten gokken, dan zou ik zeggen dat het wellicht komt doordat je van een HTTPS verbinding naar een HTTP verbinding gaat. De "S" in HTTPS staat voor "Secure", een zgn. veilige verbinding. Ook te herkennen aan het slotje, links bovenaan in je adresbalk.

Kan je een link geven waar zo'n ISIN code te zien is? (En met welke browser, naam, versie, doe je dat?)

Terzijde: je hebt dit gepost in het Suggesties forum; het Surfen (of Algemeen) forum zou beter geweest zijn.

Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Niels
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Ik heb het onderstaande geprobeerd en ben niet op een "onbeveiligde" website terecht gekomen:

www.google.be en daar ingeven BE0003826436 en dan op de eerste link klikken. Op Google Finance kan je niet zoeken op ISIN codes.

Maar wat @sb zegt over het HTTP/HTTPS verhaal, lijkt mij wel aan de orde. Wat ook zou kunnen werken is er eens "www" voorplaatsen.

Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
Beantwoorden