24761
netweters
|
152491
antwoorden
|
20714
vragen
|
Ik ben eigenlijk helemaal geen film- en serie-kijker on-demand.
De kids zijn verzot op de kinderzenders en ikzelf kijk al wel eens graag naar History, Syfy, 13th street ... Als ik de enkele zenders, die ik regelmatig bekijk, in het aanbod wil dan moet ik het duurste pack (play more) nemen. Maar ik gebruik er maar 10% of zo van. Al die films en series on demand gebruik ik gewoon niet.
Is er geen mogelijkheid om klanten, zender per zender, te laten kiezen welke ze willen toevoegen aan hun aanbod?
Gewoon een checklist, ik wil die, die die en die zender, de rest uitvinken > bevestigen, done ...
Dit voorstel had ik jaren geleden op de oude Telenet forums geplaatst met als resultaat dat ik geband werd zonder waarschuwing 😛
Het zou inderdaad heel makkelijk zijn als men het mogelijk maakte je eigen abonnement in schijven aan te passen.
Zo zou je moeten kunnen kiezen tussen een internet snelheid van:
30Mbps dl-3Mbps upl
50Mbps dl-5Mbps upl
100Mbps dl-10Mbps upl
150Mbps dl-15Mbps upl
200Mbps dl-20Mbps upl
+ Keuze uit het aantal mailboxen dat je nodig hebt, of je wel webspace nodig hebt, anti spam of virusscanners, enz...
En zou je zelf je zenders en HD zenders moeten kiezen (met een prijs per zender), al is het een keuze per blok van 3-5 zenders.
Volgens mij brengt dit inderdaad administratieve kosten met zich mee, maar dat kan men aan de klant doorrekenen die dit er na een jaar terug uit heeft gehaald (en daarna van de voordelen geniet).
In dat opzicht zou het inderdaad de klanten tevreden maken en tevreden houden, maar ik vraag me af of dat wel het "doel" is wat men voor ogen heeft. Ik denk al een tijdje dat het helaas om het geld gaat en niet meer om de tevredenheid van de consument... maar ik kan me uiteraard vergissen.. Ik denk dat we in de komende maanden meer "opheldering" zullen krijgen van Telenet zelf wanneer ze de toekomst plannen bekend zullen maken.
Geband worden zonder waarschuwing daar weet ik alles van.Degene die mij dat gelapt heeft zit zelfs op dit forum.Ook, nooit één verwittiging gekregen toch staat het weergegeven onder zijn richtlijnen dat je na de derde verwittiging word buiten gegooid.Daarom kom ik nu ook naar een deftig forum waar je tenminste iets deftig leerd.
Beste;
Misschien heeft het iets te maken met uw huidige naam? Die ziet er namelijk uit alsof die snel is gemaakt om ruzie te maken... I mean.. wie noemt er zichzelf nu mvd09111966... seriously...
Hoedanook, breek je hoofd er niet over. Ik ben op het oude forum ook 2x gebant doordat ik teveel de waarheid zei. Het verrast me dat mijn objectiviteit me nog geen 3rde keer heeft gebant.. misschien is deze crew volwassener dan de oude, maar ik denk dan ook dat de meeste crewleden eigenlijk niets met Telenet te maken hadden (en het niet konden verwerken dat ik hen voor schut zette) ^^
Dat noemt nu net de vrije meningsuiting en zolang u niemand beledigd of bedreigt zie ik niet in waarom er iemand moet gebant worden.
Hoedanook weet ik niet de reden waarom u gebant was en dat interesseert me ook niet, al wat ik daaraan kan toevoegen is Welkom terug, en hopelijk deze keer langer 🙂
Geband worden is met een D dacht ik.
http://www.mijnwoordenboek.nl/werkwoord/bannen
Misschien bannen ze mij ook omdat ik een dt fanaat ben?
Ik denk niet dat ze je bannen als je een correct antwoord probeert te geven op een correct gestelde vraag.
Goede raad: Probeer allemaal eens aan een balie te gaan staan en elke dag 20 tot 30 klanten hun vragen en problemen op te lossen die soms totaal niets te maken met hetgeen waarvoor je aan de balie staat. Altijd proberen de vraag te begrijpen, de situatie te begrijpen, de nervositeit van de klant te temperen en altijd vriendelijk blijven. Soms help je al iemand met de pispaal te zijn.
Goede leerschool om te leren niet geband te worden.
Zeg,hou het hier eens netjes.Hans Master Magic smeet mij van zijn forum omdat ik niets mis deed.Maar ik wil niet van een forum gegooid worden door anderen die hier onozel zitten te doen.Trouwens dat is op zijn zogezegde forum hoe hij het ook noemt ook gebeurt door zo een onbeschoft iemand.
@igvfer schreef:Goede raad: Probeer allemaal eens aan een balie te gaan staan en elke dag 20 tot 30 klanten hun vragen en problemen op te lossen die soms totaal niets te maken met hetgeen waarvoor je aan de balie staat. Altijd proberen de vraag te begrijpen, de situatie te begrijpen, de nervositeit van de klant te temperen en altijd vriendelijk blijven. Soms help je al iemand met de pispaal te zijn.
Goede leerschool om te leren niet geband te worden.
Ik moet veel luisteren voor mijn job... Het ligt niet (altijd) aan de vertellen maar meestal aan de luisteraar.
Het zou al heel veel helpen als de mensen aan de Telenet helpdesk hun best wat meer deden om de vraag te begrijpen ipv de standaard antwoorden uit hun roadbook te geven (die ik allemaal ook al geprobeerd heb).
Gelukkig heeft de A-desk een veel meer luisterend oor en ook een stuk meer technische kennis... Ik ben blij dat ik nu een FLUO abonnement heb (maar het is spijtig dat de A-desk in de weekend dicht is).
Lol ik heb nooit gezegt dat Telenet op niets trekt dus mij zal je daar vast niet tegengekomen zijn. Maar ik had wel aan het licht gebracht dat klanten in het **bleep** werden gezet met de volume per maand dag.
Men had toen contractbreuk gedaan. Men beloofde een bepaald volume per maand maar ging toen een systeem invoeren waarin de de laatste dag (de 30ste) de eerste dag eraf werd getrokken. Ik maakte toen duidelijk dat als je het max volume download die maand, je 30 dagen zou moeten wachten voor je het volledige volume terug kon gebruiken. Ik legde het uit met voorbeelden alsof ik voor een kleuterklas stond zodat men het zeker zou begrijpen zonder iemand te beledigen = Ik ban. Is zo meermaals gebeurd.
Ik zal het kort uitleggen, stel je voor dat er bijvoorbeeld maar 10 dagen in een maand zijn (om deze post kort te houden) en je download elke dag 100MB maar krijgt maandelijks maar 1Gb volume.
1ste dag: 100MB
2de dag: 100MB
3de dag: 100MB
4de dag: 100MB
5de dag: 100MB
6de dag: 100MB
7de dag: 100MB
8ste dag: 100MB
9ste dag: 100MB
10de dag: 100MB
Stel je voor dat je nu aan een nieuwe maand begint maar je volume is opgebruikt, op de eerste dag van de volgende maand kwam de eerste dag van de vorige maand dan terug bij je volume en kon je dus 100MB downloaden die maand. Deed je niets dan was het na een maand terug je volledige volume dus je kreeg door dit systeem nog maar de helft van wat werd beloofd en niemand had het door...
Hoedanook was dat bij de vorige eigenaar van Telenet, bij John Porter gaan we het hopelijk nooit meemaken.
Op Telenet bleef men mij bannen als ik over dit soort dingen begon, maar door het te melden aan Tik & Test aankoop werd er al gauw een gevolg aan gegeven en werd het oude systeem hersteld.
Ik moet veel luisteren voor mijn job... Het ligt niet (altijd) aan de vertellen maar meestal aan de luisteraar.
Het zou al heel veel helpen als de mensen aan de Telenet helpdesk hun best wat meer deden om de vraag te begrijpen ipv de standaard antwoorden uit hun roadbook te geven (die ik allemaal ook al geprobeerd heb).
Gelukkig heeft de A-desk een veel meer luisterend oor en ook een stuk meer technische kennis... Ik ben blij dat ik nu een FLUO abonnement heb (maar het is spijtig dat de A-desk in de weekend dicht is).
Ik geef je volkomen gelijk. Het jammere is dat er op die helpdesk veel jongeren zitten met een eerste jobervaring, een korte opleiding en voor de leeuwen worden gegooid. De meesten hebben met moeite een modem, digicorder, switch of wat dan ook gezien. Laat staan dat ze al een installatie hebben gezien. Het is jammer maar het kan blijkbaar niet anders
Sorry ,misschien pintje teveel maar wat heeft dit allemaal te maken met deze zenders a la carte thread.
Wat wil je zeggen, dat Proximus zich uitgaf als Telenet? Hmm aangezien er geen TELENET bovenaan dat forum stond zou het wel eens best kunnen 😕 Ben er ooit van afgestapt omdat ze redelijk bruut omgaan met hun klanten en dreigen over al betaalde fakturen (zodat je ze dubbel zou betalen) en dan nog maar te zwijgen over hun netwerk..