Beantwoorden
ulrich
Freshman Beetjesweter
It's your ninth party! Dat loopt vlotjes. It's your eighth party! Mooi, mooi!

internet Fiber 100

waneer gaan de download limieten eens omhoog,150GB is tegenwoordig veel te weinig vind ik.

ik kijk graag series,heb playmore en sinds kort ook netflix.playmore is goed voor films en series,en netflix zeer goed voor series maar minder voor films.als ik een paar series per dag bekijk dan gaat het wel heel vlug met de telemeter downloadverbruik.verander dat naar minstens 500 GB aub.veel klanten zullen content zijn.ik ga zekers playmore niet weg doen,want zie graag films.

0 Likes
Beantwoorden
25 reacties
MarcVIM
Professional Meerweter
Nieuwe TV-theek? BINGO! Warming up? De volle 100!

internet Fiber 100

@ulrich schreef:

waneer gaan de download limieten eens omhoog,150GB is tegenwoordig veel te weinig vind ik.

.

Dan krijg je dit: klik.

Je kan niemand wijs maken dat dergelijk gedrag met de technologie en infrastructuur van vandaag geen invloed heeft op andere klanten. Er zitten er veel klaar om op die manier aan de slag te gaan 'omdat ze graag films en reeksen zien'. En dus is het logisch dat providers het voor iedereen leefbaar houden door beperkingen in snelheid en/of volume op te leggen.

Dat zal altijd op tegenstand botsen, hoe ruim die beperkingen ook gezet worden.

Of de prijs fair is, is een ander verhaal. Maar voor niets gaat de zon op.

IMHO.

0 Likes
Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

internet Fiber 100

Onbeperkt volume in de piek is Niet verantwoord aan die snelheid

SABAM zou snel aan de deur staan,want dan ben je niet meer legaal bezig.

In 2011  downloade een Telenet klant met fibernet100 incl fup en smalband al 9TB in 21 dagen.Vrouw Verrast

http://userbase.be/nieuws/telecom/668-telenetter-downloadt-9-terabyte-in-21-dagen

0 Likes
Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

internet Fiber 100

@robatoras

Je bent sowieso niet legaal bezig als je een film download.
En bij zo een grote hoeveelheid is het bijna onmogelijk dat je legaal bezig bent.
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

internet Fiber 100

Willen ze de koper aanbieders zoals vandaag edpnet(100/20Mbps) voorblijven,zal Telenet toch hun upspeed moeten verhogen boven de 20Mbps.

0 Likes
Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter

internet Fiber 100

@robatoras mijn download op vdsl is nog niet eens 20 😄 ongeveer 10,5 de laatste keer dat ik keek
   Arthur2 | Ere-Krak
0 Likes
Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter

internet Fiber 100

Wow!
Max.: 15,1 Mbps download - 3,4 Mbps upload
Min.: 11,0 Mbps download - 982 Kbps upload

Ik denk dat er nog meer mensen overgeschakeld zijn in mijn straat 😄 (hoe minder klanten hoe hoger de snelheid)
   Arthur2 | Ere-Krak
0 Likes
Beantwoorden
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

internet Fiber 100

@Arthur2 schreef:
@robatoras

Je bent sowieso niet legaal bezig als je een film download.
En bij zo een grote hoeveelheid is het bijna onmogelijk dat je legaal bezig bent.

Het is steeds gevaarlijk om de  rekening van iemand anders te maken. Jij kan niet weten waarom iemand anders grote volumes aan data moet transferen.

Trouwens, als je al sabam rechten betaald hebt voor een film, mag je die zonder problemen nog eens voor een ander medium downloaden. 

BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
0 Likes
Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter

internet Fiber 100

Voor elke film je opnieuw download dien je steeds opnieuw Sabam te betalen.

Dan ben je aan het copieren.Wat trouwens niet eens mag.Tenzij voor eigen thuis copy.

Ex-Netweter

internet Fiber 100

van mijn part mogen ze degene die illegaal films, series, games en muziek downloaden, direct blokkeren en het liefst nog bij de bron aanpakken. Dan zal het misschien beter worden voor degene die wel legaal bezig zijn, en geen TB's per maand nodig hebben maar toch aanzienkelijk wat GB's.

Het is een onbegonnen taak, maar, zoals ik ergens gelezen heb, is de downloadlimiet op 'goedkopere' formulies er om het net niet over te belasten voor alle klanten......

Natuurlijk hebben ze ook niet het lef om daar aan te beginnen, want het zijn die mensen die er totaal geen probleem me hebben om veel te veel geld te betalen voor snel en onbeperkt internet, gezien ze het er wel uithalen door niets legaals te betalen.

Gisteren mijn PS4 geinstalleerd. Ik had wat games in de tijd aangekocht via ps store, dus ik moest deze toch terug downloaden. Ik zat direct over de 120 GB. Dit is niet elke maand van toepassing uiteraard, maar nen mens kan dan geen legale netflix meer kijken, omdat ze op deze formule een beperking hebben.

0 Likes
Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter

internet Fiber 100

Telenet kom op.

Verhoog de upspeed naar minimaal 20Mbps voor whoppa's en  30Mbps voor  business fluo'sSmiley Knipoog

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

internet Fiber 100

en ze zijn omhoog zie ik net.

Internet Fiber 100  = 200 GB datavolume.

Komt dus net goed uit gezien ik bijna aan mijn limiet van 150 GB zat 😉

0 Likes
Beantwoorden