Beantwoorden
Aimé
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
All I want for X-mas is YOU Goed gevonden! It's your fifth party! It's your fourth party!

Abnormaal verbruik

Op 12/12/2016  13:16:06 heb ik volgens  de verbruikte datagegevens een dataverbruik van 86,28 MB. 

Op dat  ogenblik was ik thuis en was mijn dataverbruik uitgeschakeld op mijn smartphone  omdat ik eerder reeds een abnormaal dataverbruik van +/- 480 MB constateerde.  Hoe is het mogelijk dat ik nog een verbruik van 86,28MB  op mijn smartphone heb met wifi ingeschakeld en dataverbruik uitgeschakeld?

0 Likes
17 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5240
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Abnormaal verbruik


@GuyG schreef:

Het is niet zoveel.

Telkens precies 5 mb.

Maar ik vind persoonlijk juist is juist.

Als we 1 mb teveel verbruiken moeten we dit ook extra betalen.


Ik kan die redenering wel volgen, maar ik vrees dat hier niet veel aan gedaan zal worden (al hoop ik voor jou van wél). Een verschil van enkele honderden megabytes daarentegen... Weet iemand waar in de voorwaarden TN het heeft over de Telemeter?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
guybo
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
De kop is eraf! It's your first party!

Abnormaal verbruik

ik heb sinds ruim twintig jaar een abonnement bij telenet.

Nu ook op mijn gsm sinds enkele jaren.

Mij stoot het tegen de borst als abonee dat er veel te veel aangerekend wordt als we over de limiet gaan terwijl het vast internet via laptop nooit aan de limiet komt.

Kan het tekort aan GB bij gsm niet opgevangen worden door de overschot bij thuisinternet, en dit voor alle vaste en goede klanten?

Kan een serieuze besparing zijn of is het zo dat telenet haar eigen klanten nog iets kan afzetten?

mvg

guy bollen

 

0 Likes
GuyG
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
All I want for X-mas is YOU Hoort wie klopt daar? Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Abnormaal verbruik

En de derde maand op rij, weer exact 5mb verbruik terwijl de GSM volledig uit stond.

De dochter terug een berichtje gelaten aan Telenet ... oh dan zal er toch ergens iets mis zijn, we zullen een dossier openen en het opvolgen. Smiley Vrolijk

 

 

0 Likes