Beantwoorden
Reservoir_Dog
Professional Weetjesweter
De vlam zit erin. On a roll... Tien op tien! Dat loopt vlotjes.

Activatie eSIM voor Apple Watch

Kan al lange tijd mijn smartwatch (apple watch ultra 2) niet meer koppelen. Dus ik dacht vandaag, om de fysieke simkaart naar een e-sim te laten omzetten.

Dit geeft ook een probleem..... Het lukt niet, want hij blijft hangen met "voorbereiden", dan duurt het even, dan staat erbij dat het mislukt is. Wat een joke, deze provider, is er nog wel iets dat WEL werkt????

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Dit moet toch een echte grap zijn?? ( e sim smartphone)

6 reacties
Ex-Netweter

@Reservoir_Dog en al eens de moeite gedaan om de klantendienst te bellen? Ik heb het eens opgezocht en normaal heb je die functie nog op de nieuwste iPhone, i know het is niet meer hip en vooral lastig maar probeer toch eens. 😉

Me hier en op sociale media van u gat te zitten geven zal het niet helpen vrees ik... 😁

BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Opgeruimd staat netjes! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij? JACKPOT!

@Ex-Netweter  schreef:

Me hier en op sociale media van u gat te zitten geven zal het niet helpen vrees ik... 😁

Ik denk dat je dit wel in perspectief moet bekijken. De problemen voor de activatie van Telenet One Number duurt al maanden!! Wat zeg ik..voor sommige is dit al meer dan een jaar. Die mensen zijn al de hele tijd bezig met de helpdesk en zelfs de ombudsman om een kleine compensatie te krijgen. 

Ik denk dat je dan wel eens begrip kan opbrengen als zij dan eens van hun gat willen maken. 

Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Reservoir_Dog
Professional Weetjesweter
De vlam zit erin. On a roll... Tien op tien! Dat loopt vlotjes.

Idd, dat antwoord heb ik gewoonweg genegeerd.... Qua opvolging, nu heb ik dus die e-sim, die werkt, maar toch blijft het probleem met mijn apple watch bestaan.... Nu weet ik het echt niet meer.... Volgende watch zal geen 4G ondersteuning hebben zoveel is zeker, zijn trouwens ook goedkoper dan. En dan denk ik ook niet dat ik bij telenet ga blijven. Trop is teveel......

Ex-Netweter

@BillyX  schreef:

Ik denk dat je dan wel eens begrip kan opbrengen als zij dan eens van hun gat willen maken. 

@BillyX @Reservoir_Dog als sommige zo ontevreden zijn over een provider waarom blijven ze er dan bij? 🤔

Als het al maanden of meer dan een jaar duurt, zijn sommige zo wanhopig of ist bang van verandering?

En kom nie af met het liedje van dan verlies ik mijn @telenet.be mailadres e...

BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Opgeruimd staat netjes! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij? JACKPOT!

@Ex-Netweter  schreef:

@BillyX @Reservoir_Dog als sommige zo ontevreden zijn over een provider waarom blijven ze er dan bij? 🤔

Dat is steeds een flauw excuus en eigenlijk had ik jouw wel wat beter ingeschat. Je moet je huiswerk eens maken. Er is de dag van vandaag geen enkel ander alternatief dan Telenet als je graag je smartwatch verbonden wenst te krijgen met het mobiele netwerk. Misschien is dat ook één van de reden waarom Telenet oude klanten behoud en zelfs nieuwe klanten aantrekt.

Het is dan alleen maar jammer om te constateren dat er ontzettend veel mensen met verbindingsproblemen kampen met hun smartwatch. Dat is echt wel een teken dat er iets niet goed in de haak zit bij Telenet zelf. En ja...die problemen zijn al meer dan een jaar (!) bezig. Geen enkele Telenet fanboy (moesten die bestaan) zou zoiets kunnen goedpraten!

Eigenlijk vind ik jouw antwoorden nogal simplistisch en kleinerend...als jij nu eens zulke problemen had, dan had je misschien wel eens wat meer begrip voor de anderen kunnen opbrengen. Je had de persoon kunnen doorverwijzen naar de helpdesk op een normale manier in plaats van op een kinderachtige manier.

Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Ex-Netweter

@BillyX mijn eerste vraag was heeft u de klantendienst al gecontacteerd?

Ja da zie je wel vaker e op sociale media en op forums de grote mond maar de klantendienst contacteren? Ho maar...

Het is hier een gebruikersforum wat denk je dat gebruikers hier iets aan gaan kunnen doen? Neen maar de klantendienst wel 😉

En neen ik heb geen smartwatch zie daar geen enkele meerwaarde van in...

En toch vreemd dat Proximus of Orange dat dit niet aanbied, het zal wel een reden hebben zeker. 🤔