Beantwoorden
Bekker
Experienced Weetjesweter
Berichten: 24
It's your ninth party! De vlam zit erin. Trick or treat? Dat loopt vlotjes.

Bellen via wifi met recente Samsung werkt niet

Hey allemaal, 

Heb een vraagje over bellen via Wi-Fi. Bij mijn toestel (samsung) werkt dit perfect en staat het thuis altijd op. Bij mijn vrouw haar toestel, ook een zeer recente samsung gaat dit echter niet. Als ik bellen via Wi-Fi uit en weer aan zet verschijnt het symbooltje even maar enkele seconden later is het weer weg. 

Iemand een idee hoe dit komt of hoe ik het kan oplossen want gewoon mobiel bellen gaat bij ons thuis helaas niet. Haar toestel is net geüpdate. 

 

Titel gewijzigd door: Daan (mod) | Vorige titel: Bellen via wifi

0 Likes
17 reacties
Bekker
Experienced Weetjesweter
Berichten: 24
It's your ninth party! De vlam zit erin. Trick or treat? Dat loopt vlotjes.

Bellen via wifi met recente Samsung werkt niet

Als telenet zou zorgen voor een correcte dekking overal en zeker voor de mensen die ervoor betalen dan was al dat gedoe dat ik hier al maanden probeer op te lossen niet nodig. Zo simpel is het het. Ik betaal voor bellen en sms-en. En dat gaat niet. 

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5303
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Bellen via wifi met recente Samsung werkt niet

Geen enkele providor geeft 100% dekking. 

Dekking binnen is ook nog iets anders als buiten. Heb je een super geïsoleerde woning, of zit je in een betonnen bunker dan kan je bereikbaarheid binnen zeer slecht zijn. Is dat de schuld van ...?

 

Je gaat ergens wonen op een uithoek, je wil gewoon rust en geen tot zeer weinig buren. Je hebt daar geen bereik. Wiens schuld?

 

Als dekking zo belangrijk is, controleer eerst de dekkingskaart en kies uw woonplaats in functie daarvan.

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 3054
Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij.

Bellen via wifi met recente Samsung werkt niet

best eens een e-mail naar samsung sturen de antenne van wifi zal niet aan staan je zal iets moeten aanpassen sommige toestellen zijn betere antenne ingebouwd  ik heb dit met verschillende merken goed gezien ontvangst valt te zien van toestel tot toestel  telenet kan je niet helpen met dit als de ontvangst in huis niet goed is gaan ze je helpen met extra toestellen  ze gaan raad geven is niet dat je zeer groot huis of zeer goed isoleert huis of veel beton is gebruikt is dat het hun fout is dat ontvangst slecht is

0 Likes