Beantwoorden
Patrick6611
Professional Weetjesweter
Berichten: 35
Al 25 duimen! Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Star Wars Day

Bellers krijgen geen beltoon te horen. Wat nu?

Random krijgen personen die mij bellen geen beltoon te horen. Zelf krijg ik een bericht dat die persoon mij gebeld heeft. Belt die persoon mij direct terug dan lukt het vaak wel  Niet Storen functie staat uit. Energiebesparing is ook gecontroleerd. Nu heb ik de updates van de telefoon App verwijderd, of dit het gaat oplossen? Ook een collega heeft dit probleem, we hebben alle twee een Google pixel 8 maar ik lees op verschillende fora dat het probleem ook bij andere merken voor komt. Het is ook geen constant probleem. Ook met een Orange kaart stelt zich dit probleem. Ik kijk uit naar mogelijke oplossingen!

 

Titel gewijzigd door Caro (mod) | Vorige titel: Ontvang random geen oproep

3 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5213
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Bellers krijgen geen beltoon te horen. Wat nu?

Op mijn Android versie (geen Pixel phone), vind ik bij de instellingen Geluiden en trillen.  Onder die instelling is de de optie Volume. Er is een afzonderlijke volume regeling voor Beltoon, Media, Meldingen, Systeem.

fsoete
Professional Beetjesweter
Berichten: 5
Topicwurm! π-DAY! O dierbaar België.. Verander-je-wachtwoord-dag

Bellers krijgen geen beltoon te horen. Wat nu?

Ik ben ook geïnteresseerd in een eventuele oplossing. Ben zelf sporadisch onbereikbaar op samsungtoestel tijdens telewerken. Na tweede poging van collega, geraakt die soms toch door.

Patrick6611
Professional Weetjesweter
Berichten: 35
Al 25 duimen! Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Star Wars Day

Bellers krijgen geen beltoon te horen. Wat nu?

Ik begrijp niet wat de instelling omtrent geluiden te maken heeft met het niet kunnen bereiken van een persoon.

Personen die me willen bereiken krijgt geen beltoon te horen, geen geluid niks, een dode lijn dus en kan me niet bereiken. 
Op mijn telefoon komt er geen oproep binnen.

Ik krijg wel een bericht : gemiste oproep. Deze persoon/ dit nummer heeft je gebeld zonder een bericht achter te laten.

Bij een tweede poging lukt de verbinding vaak wel.