24791
netweters
|
152700
antwoorden
|
20730
vragen
|
Het lukt maar niet om in het buitenland data te verkrijgen. Al verschillende instellingen geprobeerd, maar zonder resultaat. Heb een Asus Zenfone 2 maar kan er niet volledig gebruik van maken, ook al heb ik de instellingen van de mobile configurator opgevolgd.
Ja, roaming staat aan, de verschillende instellingen al geprobeerd, zoals de landcode 05 of buitenland 01, niets lukt.
Enkel staat er bij APN default of internet/normaal, terwijl er in mijn telefoon IPv4, IPv6 of IPv4/IPv6 staat.
Is de verbuikslimiet niet indien er teveel verbruikt is? Deze limiet heb ik nog nooit bereikt.
Je kan bij een mobiel abonnement een verbruiklimiet instellen.
Stel je hebt een KING: als je dan je verbuikslimiet op 0 kan je buiten je abonnement niets gebruiken. Als je dus al 150 minuten gebeld hebt, kan je niet meer bellen. Als je al 1 GB data hebt verbruikt kan je niet meer surfen.
Die 1GB data is enkel in België. Als je dan een verbruikslimiet instelt kan je in het buitenland niet surfen want je kan dan niets bovenop je abonnement gebruiken.
Heb je geen verbruikslimiet ingesteld zal het ergens anders aan liggen.
Volg volgende link en klik op verbruikslimiet
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/hoe-mobiel-verbruik-onder-controle-houden/
Heb je roaming soms afgezet in MijnTelenet? ik zie de optie onder SMS/MMS/Data zelf zo direct niet meer staan (enkel >60€), maar vroeger kon je het wel expliciet afzetten om data te ontvangen in het buitenland, net zoals je het nu nog altijd kan voor inkomende telefoongesprekken.