24748
netweters
|
152286
antwoorden
|
20688
vragen
|
Sinds vorige week problemen met verbinden van Telenet netwerk via Apple Watch Cellular op beide toestellen.
Voorheen was een deactivate esim via “Mijn Telenet” de oplossing. Momenteel geeft dit een fout. Ook Telenet support slaagt er niet in.
Hierdoor ben ik verplicht om altijd de telefoon mee te nemen tijdens het sporten om bereikbaar te kunnen zijn.
Zijn er nog mensen met dit probleem?
Beste ,
Ik had dit probleem ook , meermaals contact opgenomen met de klantendienst , die uiteindelijk al de gegevens van mijn apple watch 7 4g vroeg .
Dus serial ---eid en imei nr. moest ik hem bezorgen , dan toch nog 5 dagen geduld moeten hebben (na het telefoontje).
En uiteindelijk , het werkt 100% , zelf niks moeten doen , dus telenet heeft het probleem geklaard .
Mvg
Beste ,
Ik had dit probleem ook , heb meermaals contact opgenomen met de klantendienst , die uiteindelijk al de gegevens van mijn apple watch 7 4g vroeg .
Dus serial ---eid en imei nr. moest ik hem bezorgen , dan toch nog 5 dagen geduld moeten hebben (na het telefoontje).
En uiteindelijk , het werkt 100% , zelf niks moeten doen , telenet heeft het probleem geklaard .
Mvg
Net als kado een apple watch gekocht met 4g…
het lukt niet om deze te koppelen, dus klantendienst gebeld…
nu lees ik hier dat dit al maanden aan de gang is?????
wat een schande van Telenet!
werkt het ondertussen bij jullie?
Beste ,
Ik had hetzelfde probleem .
Verschillende telefoontjes en dagen of zelfs weken later later had ik waarschijnlijk de juiste aan de lijn .( van telenet )
Die vroeg heel mijn gegevens van de apple watch , gelijk imei , serial en meer .
Na een kleine week was de apple watch actief .
De apple watch moet nieuw zijn of beter , de esim mag niet bij geactiveert zijn bij iemand anders (provider of andere klant voorheen )
Met vriendelijke groet