Beantwoorden
JasperW
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Jij bent af! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Details mobiel verbruik - extra verbruik

Beste netweters, sinds kort hebben wij WIGO. Bij het checken van mijn verbruik, zag ik dat er stond: 

€1,76 extra verbruikt
Jullie totale verbruik: 0,4 GB van 3 GB
Als ik dan kijk naar "Details mobiel verbruik" zie ik overal, bij alle gebruikers en alle transacties (SMS, bellen, data...) een prijs staan van € 0,00.
Iemand enig idee hoe dit komt? Waar komt die extra verbruik dan vandaan?
 
Dank!
Tags (2)
0 Likes
5 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Details mobiel verbruik - extra verbruik

Hoelang heb je exact al WIGO? Indien het zeer recent is kan het nog van uw vorig abonnement zijn. En is het extra dataverbruik of is het verbruik ven SMS naar parkeermeters, gesprekken naar betaalnummers? Dat zou je toch moeten terugvinden op je factuur.

Anders eens bellen naar 015.66 66 66 dienst facturatie - ik wil een medewerker spreken. Die zal je direct kunnen zeggen waarover het gaat.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
JasperW
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Jij bent af! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Details mobiel verbruik - extra verbruik

Sinds vorige maand WIGO. Alle andere zaken staan er wel op, incl. data en sms'en van enkele uren geleden.

Het is nu al vier dagen dat dit er staat.

Daarvoor waren we bij BASE voor ons mobiel abonnement.

Het lijk mij vreemd dat Telenet verbruik zou aanrekenen van de vorige periode bij BASE...

Het is niet van parkeermeters dat weet ik quasi zeker.

Er is dus nog geen factuur van deze maand / periode. Het gaat hier over mijn huidige verbruik dat je kan checken via de mobile app of via mijn telenet. Ik veronderstel dat het eind deze maand wel op de factuur zal staan. Ik dacht dat de bedoeling van het volgen van uw verbruik was dat je extra kosten zou kunnen vermijden, maar natuurlijk als je niet kan zien waar die extra kosten buiten de bundel zitten, behalve een bedrag, dan kan je daar ook niks aan veranderen...

 

Merci!

 

Als ik er niet aan uit geraak zal ik eens naar de klantendienst bellen of contacteren.

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Details mobiel verbruik - extra verbruik

Het zal wel duidelijk worden als je de factuur krijgt.  Als je je factuur via mail ontvangt staat er alles in detail op. 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
JasperW
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Jij bent af! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Details mobiel verbruik - extra verbruik

Ondertussen is het even plotseling als het was verschenen dan ook opeens opnieuw verdwenen... Dat is natuurlijk ook een oplossing. 😄

Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Details mobiel verbruik - extra verbruik


@JasperWschreef:

Ondertussen is het even plotseling als het was verschenen dan ook opeens opnieuw verdwenen... Dat is natuurlijk ook een oplossing. 😄


Is een nieuwe aanrekeningsperiode gestart?


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes