24780
netweters
|
152646
antwoorden
|
20726
vragen
|
Beste netweters, sinds kort hebben wij WIGO. Bij het checken van mijn verbruik, zag ik dat er stond:
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoelang heb je exact al WIGO? Indien het zeer recent is kan het nog van uw vorig abonnement zijn. En is het extra dataverbruik of is het verbruik ven SMS naar parkeermeters, gesprekken naar betaalnummers? Dat zou je toch moeten terugvinden op je factuur.
Anders eens bellen naar 015.66 66 66 dienst facturatie - ik wil een medewerker spreken. Die zal je direct kunnen zeggen waarover het gaat.
Sinds vorige maand WIGO. Alle andere zaken staan er wel op, incl. data en sms'en van enkele uren geleden.
Het is nu al vier dagen dat dit er staat.
Daarvoor waren we bij BASE voor ons mobiel abonnement.
Het lijk mij vreemd dat Telenet verbruik zou aanrekenen van de vorige periode bij BASE...
Het is niet van parkeermeters dat weet ik quasi zeker.
Er is dus nog geen factuur van deze maand / periode. Het gaat hier over mijn huidige verbruik dat je kan checken via de mobile app of via mijn telenet. Ik veronderstel dat het eind deze maand wel op de factuur zal staan. Ik dacht dat de bedoeling van het volgen van uw verbruik was dat je extra kosten zou kunnen vermijden, maar natuurlijk als je niet kan zien waar die extra kosten buiten de bundel zitten, behalve een bedrag, dan kan je daar ook niks aan veranderen...
Merci!
Als ik er niet aan uit geraak zal ik eens naar de klantendienst bellen of contacteren.
Ondertussen is het even plotseling als het was verschenen dan ook opeens opnieuw verdwenen... Dat is natuurlijk ook een oplossing. 😄
@JasperWschreef:Ondertussen is het even plotseling als het was verschenen dan ook opeens opnieuw verdwenen... Dat is natuurlijk ook een oplossing. 😄
Is een nieuwe aanrekeningsperiode gestart?