Beantwoorden
Sylv
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Foutmelding bij controleren mobiel verbruik (data pot)

Ben sedert gisteren klant en heb de Wigo 25.

Netjes alles ingesteld en alle gebruikers aangemaakt in *mijn Telenet*

Telkens als ik mijn mobiele data pot verbruik wil controleren krijg ik een foutmelding *je hebt niet het juiste product* op de Telenet app kan ik ook geen mobiel verbruik/data pot nazien.

 

enig idee? 

alvast bedankt

0 Likes
1 reactie
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Foutmelding bij controleren mobiel verbruik (data pot)

@Sylv 

Herinstalleer de app eens. Lukt het nog niet, eens bellen naar klantendienst.

Enkele dagen wachten kan ook helpen, maar dat duurt wel lang.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes