24757
netweters
|
152414
antwoorden
|
20700
vragen
|
Steek je Telenet-simkaart eens in een ander toestel en bel dan eens met een andere telefoonlijn naar je gsm-nummer.
Of test je Nokia-telefoon eens met een (prepaid) simkaart van een andere operator.
Als je Telenet-simkaart met een ander toestel wel functioneert, is er een probleem met je Nokia-telefoon.
Anders is er hoogstwaarschijnlijk een probleem bij Telenet en contacteer je best de Telenet-klantendienst.
Dank u voor de tip @Ex-Netweter maar ik heb geen vrienden die dit zouden kunnen.
Zou het verstandig zijn naar een Telenet winkel te rijden?
In de winkel kunnen ze eens zien met een nieuwe kaart en naar toestel zien
als er tijd is natuurlijk neem een rustig moment zou druk zijn in de winkel
Bedankt voor je bericht, ik zal eens moeten afzakken naar een Telenet winkel in Eeklo of Gent want hier in Lievegem vindt ik er geen.
Ik laat nog iets weten wat de uitkomst daarvan is.
Hierbij de kaart als je in de buurt of op bezoek gaat........ je weet maar nooit
https://www2.telenet.be/residential/nl/contact/telenet-winkelpunten/
Dat is heel fijn van jou.
Het is beter dat ik naar Aalter rij volgens de kaart.