Beantwoorden
PatZapp
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Gsm altijd op roaming, ook in België

Mijn Samsung Galaxy S4 mini toont sinds enkele weken altijd de roaming 'R' bij het netwerk sterkte icoontje. Ook schakelt die vanuit het buitenland niet automatisch terug naar het Telenet netwerk, ook al staat automatisch detecteren aan. Iemand enig idee waaraan dit zou kunnen liggen?

0 Likes
3 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5227
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Gsm altijd op roaming, ook in België

Ik zou zeggen: aan Samsung. Een flauw antwoord, ik weet het, maar ik heb zelf een Samsung Galaxy S4 Mini gehad en allesbehalve content van. Hoe dikwijls dat ik dat bijna tegen de muur gesmeten heb...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
primuszoon
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Telenet Mobile-app? WOW, overzichtelijk! Alles op zijn plek! Yelo Play-app voor Windows?

Gsm altijd op roaming, ook in België

Ik heb ongeveer hetzelfde voorgehad met een iPhone, men auto's hands free kit vertelde me altijd dat ik aan het roamen was.

Na veel zoeken heb ik (kosteloos) een andere sim kaart gevraagd in een Telenet shop en dit loste het probleem op voor mij. Eens het proberen waard? Zeker als je sim kaart al wat ouder is..

PatZapp
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Gsm altijd op roaming, ook in België

OK dank je voor de tip, morgen even bij hen langs gaan.

Ik laat nog weten of het opgelost is, of niet....

0 Likes