Beantwoorden
roelb
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Gsm nummers weg

Ik heb deze week van telenet een nieuwe sim gekregen. Alvorens de simkaartjes te wisselen heb ik eerst mijn contacten op mijn toestel (Samsung Galaxy S5 mini) gekopieerd en daarna de simkaarten gewisseld.
Ik heb er dan vrij veel werk aan gehad om alle contacten terug bruikbaar te hebben.
Nu ineens enkele dagen later: alle contacten zijn er nog, maar alle telefoonnummers zijn weg. Bij contacten zie ik nog een hele lijst met namen, met daarachter enkel de emailadressen, maar geen telefoonnummers meer.
Wie kan mij uit de nood helpen?

0 Likes
3 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5232
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Gsm nummers weg

Probeer dit eens, het is bij jou misschien wel wat anders.

Open:

 

Contacten > Menu (3 horizontale streepjes) > Instellingen > Importeren > Simkaart


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
roelb
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Gsm nummers weg

Dat had ik al geprobeerd. Het is heel bizar.
Als ik in mijn Gmail account ga (waar de backup staat), waren ook daar de telefoonnummers weg.
ondertussen heb ik van een oude gsm al heel wat telefoonnummers kunnen recupereren.

0 Likes
francis50
Freshman Veelweter
Berichten: 206
Full speed writing! Even demarreren... Topicvreter! Warming up?

Gsm nummers weg

Op de simkaart moet je de contacten nogmaals binnen halen, dan zou het wel moeten lukken.

0 Likes