Beantwoorden
Camperdiksmuide
Professional Weetjesweter
Berichten: 32
Say what?! Wereld gedichtendag Complimentendag Star Wars Day

Hoe mobiele data ONEup verdelen in het buitenland?

Indien ik van een Wigo 35 zou overgaan naar een One (up), met 3 nummers en een data-sim in de mifi router. Hoeveel data kan ik dan opgebruiken via de mifi? Is dit een gemeenschappelijke pot data in het buitenland? Die ik eventueel volledig kan opgebruiken via de data sim in de mifi? Mifi zal in het buitenland vooral gebruikt worden voor Tv kijken via chromecast 2020 met afstandsbediening.

 

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: One (up)mobiele volume buitenland

0 Likes
3 reacties
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1574
Champagne, lezer van het jaar! Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Hoe mobiele data ONEup verdelen in het buitenland?

Met 3 nummers heb je een datapot van:

- 120 GB in binnenland

- 60 GB roaming

 

Bij overschrijden surf je in het binnenland verder aan verminderde snelheid.

In het buitenland surf je verder tegen betaling.

 

Je kan die datapot inderdaad een opgebruiken via de mifi.

 

 

 

 

Camperdiksmuide
Professional Weetjesweter
Berichten: 32
Say what?! Wereld gedichtendag Complimentendag Star Wars Day

Hoe mobiele data ONEup verdelen in het buitenland?

Volgens ik de voorwaarden lees van telenet one (up) is dit een "gezamelijke" datapot of volume, echter in de Telenet winkel werd mij vandaag verteld dat dit NIET zo is en gekoppeld zal zijn aan één mobiel nummer, of dus maar 20GB zou hem aan roaming data. Wat dus uiteraard veel minder zou zijn dan mijn huidige 35Gb die ik momenteel heb met mijn Wigo 35 (+free G).

0 Likes
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1574
Champagne, lezer van het jaar! Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Hoe mobiele data ONEup verdelen in het buitenland?

De Telenet winkel heeft ongelijk.

De voorwaarden op de website spreken wel degelijk van een gezamelijk roaming volume van 60 GB met 3 nummers.

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/alles-over-je-oneup-datasimkaart/

 

 

  • Mobiel surfen in de rest van de EU-zone: het inbegrepen gezamenlijke mobiele internetvolume per maand is beperkt tot 20 GB voor 1 mobiel nummer, 40 GB voor 2 mobiele nummers, 60 GB voor 3 mobiele nummers, 80 GB voor 4 mobiele nummers en 100GB voor 5 mobiele nummers; boven het inbegrepen mobiele internetvolume kan verder gesurft worden aan normale snelheid aan 0,0036 euro (incl. btw) per MB.