Beantwoorden
eecky
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Hoe telefoonnummer overdragen aan iemand anders?

Op 1 september verhuis ik en neem ik alle Telenet diensten mee naar mijn nieuwe woonst.

Dit is een Yugo van Telenet met 2 simkaarten.

 

Echter wil ik het 2de telefoonnummer overdragen aan mijn ex vriendin omdat zij dit al gebruikte onder mijn abonnement.

 

Hoe kan dit geregeld worden?  Mijn abonnement staat al gepland om geactiveerd worden op mijn nieuw adres op 1 september.

 

mvg

0 Likes
3 reacties
Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Hoe telefoonnummer overdragen aan iemand anders?

Overname document downloaden van onderstaande pagina.
Beide invullen en ondertekenen en terug opsturen, eventueel via het mailformulier

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/overname-regelen/ 

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7773
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Hoe telefoonnummer overdragen aan iemand anders?

@eecky   Doe de overname vooral nu terwijl je nog op hetzelfde adres woont. Je ziet in de link die @Bolletje  gegeven heeft dat je vooral op hetzelfde adres moet wonen.

Het kan achteraf ook opgelost worden eens je verhuisd bent maar het is een heel gedoe. Ga naar een Center en neem jullie beide ID kaarten mee en het zal zo opgelost zijn.

Eigenlijk moest dit al goed voorbereid zijn. Want je kan in principe alleen maar ALLE producten overnemen. Je moest eigenlijk gevraagd hebben om je nieuw adres aan te vragen en alle producten te verhuizen met uitzondering van dat ene nummer. Je zou dan 2 accounts hebben. En dan vraag je de overname aan van dat ene account met dat 1 gsm nummer op dat ene adres.

Een beetje ingewikkeld maar een goede medewerker weet daar raad mee.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7773
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Hoe telefoonnummer overdragen aan iemand anders?

@eecky  Ook opletten als je het nummer overdraagt naar je ex-vriendin, ze daar dan een ander type abonnement (King, Kong) moet nemen of het in haar pack moet opnemen. Het kan niet profiteren van uw Yugo abonnement.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes