Beantwoorden
007
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Inkomend gesprek niet in telefoonlijst

Hallo,

 

Een halfuurtje geleden was ik aan het bellen met mijn smartphone naar een kennis van mij. Plots ging mijn telefoon af, normale beltoon. Ik leg af en probeer de nieuwe oproep op te nemen. Dit lukt niet. De gegevens van die oproep zijn ook nergens zichtbaar. Ik zie niet wie me proberen te bellen heeft, geen nummer, geen tijdstip, niets zichtbaar in mijn lijst van oproepen.

Waarom zie ik niet welk nummer me gebeld heeft?

En waar kan ik vinden wie me proberen te bellen heeft?

De persoon waar ik mee aan de telefoon was, heeft ook duidelijk mijn telefoon horen rinkelen... 

Groetjes, 

Leen. 

Tags (1)
0 Likes
6 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Inkomend gesprek niet in telefoonlijst

@007 

Ben je zeker dat het om een telefoonoproep ging. Indien iemand u belt met een app zoals bijvoorbeeld Skype, WhatsApp, ... heb je dan niet hetzelfde belsignaal?

0 Likes
007
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Inkomend gesprek niet in telefoonlijst

Ik heb al mijn Apps gecheckt en niets gevonden... 

0 Likes
JongeKet
Freshman Meerweter
Berichten: 50
Say what?! On a roll... Happy New Year! Tien op tien!

Inkomend gesprek niet in telefoonlijst

Mag ik weten wat voor telefoon heeft? Dus het merk & model.

0 Likes
007
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Inkomend gesprek niet in telefoonlijst

Huawei P20 lite 

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Inkomend gesprek niet in telefoonlijst

@007 

Als je niets vindt noch in je gemiste oproepen van je telefoon, noch in je gemiste oproepen van sociale media waarmee je kan bellen zal het voor altijd een mysterie blijven.

 

Je kan je sociale media met belfunctie een andere beltoon geven. Als je meer dan één app gebruikt om te bellen moet je zelf maar beslissen of elke app zijn eigen beltoon moet hebben of niet. 

Als je dan nog eens voorhebt van een belsignaal te horen tijdens een gesprek, weet je of het telefoon is of sociale media (eventueel welke).

 

Heb je alle andere meldingen ook nagekeken. Vermits je voor meldingen ook een beltoon kan instellen, soms ook wel per app, kan het ook van daar komen.

007
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Inkomend gesprek niet in telefoonlijst

Ik heb al mijn meldingen gecheckt. Niets. 

Bedankt voor de tip om de beltonen te veranderen per app. 

Ga ik doen. 

Een andere mogelijkheid, misschien. Kan deze telefoon komen van een track and trace app? Om mij te localiseren? 

Een tijdje geleden bleek dat mijn auto ook een tracker had. Mogelijk heb ik een stalker. 

Groetjes.