Beantwoorden
Victorturbo
Experienced Weetjesweter
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol! Twee handen vol!

Is Telenet One Number compatibel met eSIM in iPhone?

Hallo allen, momenteel heb ik een fysieke simkaart in mijn iPhone 15 plus zitten en dat werkt perfect samen met Onenumber voor mijn Apple Watch cellular. Nu zou ik graag het simkaartje in de iPhone vervangen door de esim. Zal mijn Apple Watch cellular dan nog kunnen werken met Telenet Onenumber ? Is dit ook compatibel ?

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Kan Apple iPhone met esim met one number Apple Watch

0 Likes
4 reacties
Marc9820
Experienced Meerweter
BINGO! De volle 100! Topicwurm! Al 25 duimen!

Dat werkt.

Victorturbo
Experienced Weetjesweter

@Marc9820 , bedoeling is de optie van 7 euro onbeperkte data op mijn gsm nummer in mijn One abonnement op te zeggen en een kaartje van Digi aan 5 euro per maand aan te schaffen. Daarmee kan ik ook onbeperkt bellen en krijg ik nog eens 15 gig data. 15 en 10 gig van beide abonnementen zouden meer dan ruim voldoende zijn voor me. Maar het grote voordeel is dat ik dan mijn Apple Watch kan blijven gebruiken met mijn Telenet abonnement en ik met de andere Digi nummer in feite gebruik maak van het Proximus netwerk. Mobiel netwerk Proximus is veel beter dan dat van Telenet. Het enige wat me weerhield om over te stappen met de gsm was die Onenumber… Zo blijf ik beter bereikbaar en zal ik, in de gevallen dat ik het nodig heb, veel meer kans hebben om via mobiel op internet te gaan. 

Dus als je zegt dat het werkt is dit voor mij een prachtig compromis! 

0 Likes
Marc9820
Experienced Meerweter
BINGO! De volle 100! Topicwurm! Al 25 duimen!

Het werkt ja, maar alleen met One bij telenet. Je hebt een telenet nummer nodig op je iPhone, want dat op je watch is het zelfde nummer. Je kan dus niet switchen.

Victorturbo
Experienced Weetjesweter

Ja, dat weet ik. Met het nieuwe nummer zal mijn watch niet werken maar als de Telenet esim van de iphone samenwerkt als Onenumber met de watch is dat perfect voor me. 
Dus vermits je zegt dat esim en onenumber, beiden van Telenet even goed samenwerken als simkaart Telenet en Onenumber zou ik zeer tevreden zijn. En dan werkt het Digikaartje enkel op de IPhone en niet op het uurwerk, wat ook niet hoeft. Ik zou zelfs, mijn diginummer kunnen laten doorschakelen naar mijn telenetnummer wanneer ik enkel de watch bij me heb….

0 Likes