Beantwoorden
Nathaliedb
Freshman Beetjesweter
Vernieuwde Telenet Webmail? Goed gevonden! It's your eighth party! It's your fifth party!

Uitgaand gesprek naar buitenland op factuur voor 146€

Op mijn factuur staat 146€ voor uitgaande gesprekken naar buitenland die ik niet gedaan heb. Ik heb nu direct mijn limiet aangepast die blijkbaar op 125€ stond. Ik vind de uitgaande gesprekken niet terug in mijn belgeschiedenis. Wat moet ik nog meer doen? Hoe kan ik factuur betwisten?

0 Likes
5 reacties
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Klantendienst om uitleg vragen????

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen!
Nathaliedb
Freshman Beetjesweter
Vernieuwde Telenet Webmail? Goed gevonden! It's your eighth party! It's your fifth party!

Ik krijg het bedrag terugbetaald. Het waren 4 gesprekken naar Russisch nummer. Het bedrag overschrijdt zelfs mijn ingesteld limiet.

Nog gesproken met technische dienst en hij raadt aan de fabrieksinstellingen terug te activeren op smartphone. Hij vond het ongepast van de facturatie dienst dat ze m'n eenmalige kwijtschelding daarvoor inroepen. Blijkbaar mag iedereen in zijn Telenet carrière daar eenmaal gebruik van maken.

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Voor zo ver ik weet klopt dat. Ze doen dat één keer. Maar het klopt niet dat ze je meer aanrekenen dan je had ingesteld als limiet. Dit zou ik zo niet laten.

Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen!

Aan het bedrag te zien zullen ook fraude nr's zijn ( hoe het komt dat deze zijn doorgekomen zullen ze wel onderzoeken )

Je kan in mijn telenet van alles uit en aan zetten voor het bellen

0 Likes