41847
netweters
|
18366
gesprekken
|
19847
vragen
|
Na even sukkelen is het gelukt maar nu heb ik 2 entry's in mijn apple watch app op de iphone, waarvan er 1 aangevinkt is, hoe kan dit?
Screenshots uploaden lukt hier niet??
Mvg
Titel gewijzigd door Dante (mod) | Vorige titel: e sim probleem
Wat is gelukt? Welke Apple Watch heb je, welke iPhone? Welk besturingssysteem? Hoe meer informatie jij geeft, hoe makkelijker men je kan helpen. Is het toestel geschikt voor dual SIM?
Afbeeldingen posten is wel degelijk mogelijk, maar die moeten goedgekeurd worden. (Zorg er dus voor dat er geen persoonlijke dingen getoond worden.)
Wat er gelukt is, is dat ik dus mobiele connectie heb met mijn apple watch ultra 2. Deze heeft watchos 10.6 en mijn iphone heeft ios 17.6.1 dus allebei de allerlaatste versie.
Enkel zie ik bij mobiel netwerk in de watch app op mijn telefoon, dus 2 entry"s staan zoals ik al reeds zei....
En trouwens kan nog steeds niets uploaden, volgende foutmelding krijg ik dan
Uploaden van Schermafbeelding 2024-08-14 om 10.46.26.jpeg resulteert in de volgende fout: Foutcode: Uploaden mislukt....
Er staat helemaal niks persoonlijks in....
Weet iemand meer?
@Reservoir_Dog schreef:Weet iemand meer?
Zijn dit 2 eSIMs? Je kan maar 1 eSIM tegelijk gebruiken. 2 is mogelijk als je doet zoals ik op mijn Pixel 6: een (fysieke) SIM en een eSIM.
Nu ben ik het echt wel beu met telenet, nu heb ik 3 entry's staan, en heb GEEN connectie, heb ze al meermaals gecontacteerd maar er komt maar geen oplossing!
De enige oplossing, telenet buiten smijten, heb er genoeg van nu.