Beantwoorden
RudyV
Professional Weetjesweter
Berichten: 45
It's your ninth party! De vlam zit erin. O dierbaar België.. On a roll...

Korting geldig bij upgrade WIGO S 3GB naar WIGO S 6GB?

Ik lees via https://www2.telenet.be/nl/producten/wigo/bestel-wigo-s-6gb/  dat dit abonnement kan besteld worden aan 94,73 euro. Het bedrag 94,73 euro is doorstreept en er staat 80 euro. Met de webdealkorting van 3maanden komt dit  abonnement op 70 euro.

Vraag 1 : kan ik als bestaande wigo S 3gb klant genieten van deze korting?

Vraag 2 : zo ja , wat wordt de prijs van dit wigo S 6gb abonnement na 3 maanden (94,73 € of 80 €)

Tags (3)
0 Likes
17 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Korting geldig bij upgrade WIGO S 3GB naar WIGO S 6GB?


@RudyV  schreef:

Ps: ik ben telenetklant van het eerste uur. Dus zal ongeveer 24 jaar zijn. Reken maar uit hoeveel abonnementsgeld ik al aan telenet heb betaald....

Misschien een idee voor telenet om de trouwe klanten af en toe eens te belonen met een speciale korting...


Goed idee maar of ze daar oren naar hebben? Al was het maar om klanten een gratis maandje te geven om de 5 jaar on-onderbroken klant zijn. Dus, 5 jaar, 10 jaar, 15 jaar, 20 jaar enz. Ze hebben tenslotte in al die jaren geen kosten van uitschrijven, herinschrijven, heraansluiten e.d. gehad.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
RuZ
Freshman Veelweter
Berichten: 158
De magic number! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Korting geldig bij upgrade WIGO S 3GB naar WIGO S 6GB?

Je kan altijd eens naar de klantendienst bellen en zeggen dat je vindt dat je als trouwe klant in de kou blijft staan. 
De kans is groot dat ze naar de promoties van de laatste jaren gaan kijken. Als je inderdaad nog niet veel promo’s gehad hebt, zullen ze je misschien toch wel iets gunnen. 

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Korting geldig bij upgrade WIGO S 3GB naar WIGO S 6GB?

@RuZ  Het ligt niet in mijn aard om te gaan bedelen. 🤔😔

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.