Beantwoorden
DonDidi
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

MMS

Mijn instellingen zijn correct ingesteld maar kan nog altijd geen MMS verzenden en ontvangen ik heb een Iphone 6S. 

0 Likes
4 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7778
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

MMS

Jammer en helaas maar MMS werkt al jaren niet goed bij Telenet. Al lang opgegeven om een oplossing te zoeken. En als MMS werkt dan zit dit niet in je pakket SMS die je kunt opgebruiken. Is dus afzonderlijk te betalen.

Is trouwens ook voorbijgestreefd. Beter gewoon e-mail gebruiken.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5237
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

MMS

Ik heb een Nexus 5X en geen enkel probleem met MMS. MMS heeft echter nooit een echte doorbraak gehad. Zelf gebruik ik het eigenlijk niet. Ik zal eerder via WhatsApp en een zelden keer via Messenger werken. Vermits beide in handen van Facebook zijn verwacht ik ooit wel eens een samensmelting.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Flappy
Professional Weetjesweter
Berichten: 28
De vernieuwde WIGO? Laat de zon in je hart! On a roll... Jij bent af!

MMS

MSS staat standaard geblokkeerd bij Telenet. Even bellen naar de klantendienst en zij kunnen deze deblokkeren.

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5237
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

MMS


@Flappy schreef:

MSS staat standaard geblokkeerd bij Telenet. Even bellen naar de klantendienst en zij kunnen deze deblokkeren.


Dat is nieuw? Ik kan me niet herinneren dat ik MMS heb moeten deblokkeren. En dan nog, kan dat niet gewoon via Mijn Telenet?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes