Beantwoorden
Funsterbe
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
All I want for X-mas is YOU Alles op zijn plek! Goed gevonden! Netjes!

Melding 1 bericht gemist bel 1230????

Ik ontvang berichten die volgens mijn gsm van men moeder komen. Maar van een ander nummer dan men moeder! Dit op zich is al heel raar. Maar dan staat er ook nog bij bel 1230. Proximus volgens mij. Als ik het gsm nr ingeeft op website om operator ervan te kennen geeft hij Proximus aan. Kan er geen bericht naar sturen (fout 28). Hierdoor durf ik ook niet te bellen. Krijg berichten om 14u namiddag maar ook om 1u snachts. Erg vervelend. Nr blokkeren waarschijnlijk geen optie daar ze volgens gsm binnenkomen via nr van men moeder. 

Tags (1)
0 Likes
5 reacties
Funsterbe
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
All I want for X-mas is YOU Alles op zijn plek! Goed gevonden! Netjes!

Melding 1 bericht gemist bel 1230????

Geeft orange aan ipv Proximus op die website.

0 Likes
Niels
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 860
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Melding 1 bericht gemist bel 1230????

Ken je het nummer dat het bericht verstuurde en is het een +32 nummer of uit het buitenland? In dat laatste geval zou het oplichting kunnen zijn, hoewel het me sterk lijkt.


  Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
Funsterbe
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
All I want for X-mas is YOU Alles op zijn plek! Goed gevonden! Netjes!

Melding 1 bericht gemist bel 1230????

Is 32 nr heb het toch kunnen opzoeken. Snap niet hoe ik berichten krijg van andere nr onder opgeslagen nr en dat er dan nog bel 1230 bijstaat. Mijn opgeslagen nr is ook wel van Belgacom.

0 Likes
Funsterbe
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
All I want for X-mas is YOU Alles op zijn plek! Goed gevonden! Netjes!

Melding 1 bericht gemist bel 1230????

Heb al iets meer gevonden. Mijn moeder heeft nieuw gsm toestel. Haar nrs was ze ook allemaal kwijt. Zij is bij Proximus, nu heeft ze 1 voicemail bericht van haar zus dat ze niet kan verwijderen, blijft ook op onbeluistert staan. En ik, ipv mijn moeder, krijg daar dus sporadisch meldingen van. Snappen wie kan. Maandag eens tot in de Proximus winkel. 

0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Melding 1 bericht gemist bel 1230????

Verwarde uitleg, als je daarmee naar proximus gaat dan vrees ik dat ze ook niet veel kunnen doen.

Maar als ge uw GSM meeneemt dan kunnen ze nazien wat er op uw GSM gekomen is.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes