Beantwoorden
MarianneV
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Mijn partner wil ook op mijn telenet-abonnement

Beste

 

Sinds kort zijn mijn partner en ik gaan samenwonen. Aangezien ik al klant was bij telenet hebben we ons digitale televisie en dergelijke laten installeren op ons nieuwe adres.

Ik was reeds klant ook voor de mobiele diensten, maar nu zou mijn vriend ook willen overstappen van proximus naar telenet, en net als mezelf een KING-abonnement willen nemen.

 

Is het mogelijk om dit zelf online aan te vragen? Moet mijn vriend zich aanmelden als nieuwe klant of kan het ook gewoon toegevoegd worden aan mijn abonnement? Want dit laatste zou wel makkelijk zijn.

Kan dit online of moeten we hiervoor naar een telenet-winkel gaan?

 

Alvast bedankt voor uw antwoord!

Tags (2)
0 Likes
3 reacties
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Mijn partner wil ook op mijn telenet-abonnement

Beste @MarianneV, aangezien het gaat over het overnemen van een GSM abonnement, zal je zowiezo moeten langsgaan in een Telenetwinkel. Er moet namelijk een nieuwe SIM-kaart  in je vriend zijn GSM gestoken worden...

Daar kan je dan ineens laten ingeven op wiens naam je het abonnement laat

zetten.

Misschien moet je ook al even kijken op de Telenet website welk soort abonnementen er zijn. Met samen 2 GSM abonnementen en TV/internet is Wigo 3GB mogelijk interessanter dan 2 aparte KING abonnementen.


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
MarianneV
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Mijn partner wil ook op mijn telenet-abonnement

Oké, dan gaan we eens langs bij de Telenetwinkel.

 

Bedankt voor je antwoord!

0 Likes
Gio1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
De 3 wijzen! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! It's your first party!

Mijn partner wil ook op mijn telenet-abonnement

Of telefonisch op 015 66 66 66.  De simkaart komt dan via de post

0 Likes