Hallo,
Ik deel een wigo abonnement met mijn zoon. Gisteren had hij nog 2 GB te verbruiken.
Vandaag krijg ik plots een sms van telenet dat ene 'Nicky' via mijn zoon zijn gsmnummer alle mobiele data heeft opgebruikt (op 1 dag tijd dus) en dat mijn zoon gepauzeerd wordt.
Toen ik naar de klantendienst van telenet belde, konden ze niet verklaren waarom ik een melding kreeg van hun dat de mobiele data door 'Nicky' zijn gebruikt. Mijn zoon staat bij telenet onder zijn gewone naam geregistreerd, nergens in hun systeem staat hij geregistreerd als ene Nicky, ik ken helemaal geen Nicky. Ze konden me hiervoor geen verklaring geven. Mijn zoon heeft normaal een maandelijks mobiele dataverbruik van ongeveer 1,5 GB. Nu zou hij op een week 4 GB verbruikt hebben terwijl hij beweert geen zware downloads of filmpjes gedaan te hebben sinds gisteren, dus kan hij toch helemaal geen 2 GB op een dag verbruikt hebben? Ik vind dit zo verdacht, vooral die SMS van telenet waarin ze naar hem verwijzen als naar ene Nicky... ik ben niet meer op mijn gemak en ben bang dat er een account gehackt is door ene Nicky die onze mobiele data verbruikt...
Heeft iemand hetzelfde ooit meegemaakt?