Beantwoorden
ChristosChristo
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Mobiele data meenemen naar volgende periode

Hallo,

 

Elke maand merk ik op dat mijn data van mijn mobiel overschot heeft (bv 4 gb of 5 gb). Als de nieuwe maand komt krijg ik terug 9 gb, perfect. Als ik bv een drukke maand heb en over de 9gb heen ga, dan zou ik moeten bijbestellen. Klinkt onlogisch als ik de voorbije maanden de overschot verlies aan gigabytes. En wanneer ik tekort kom nadat ik de 9gigabytes heb opgesoupeerd dan word er een kostenplaatje aangerekend. Klinkt onlogisch vindt u niet?

 

Wij als klant van telenet vinden van wel. Los van het feit dat je 1 malig kosteloos een kleine pakket mobiele data kan activeren wanneer je over je limiet heenzit.

 

De oplossing die ik aanbied en ook ten zeerste op reis zou stellen is dat de overschot aan mobiele data die aan het einde van de maand is opgespaard ook mee kan worden genomen naar de komende maanden onbeperkt of beperkt. Die keuze laat ik aan jullie. 

 

In ieder geval zou het leuk zijn om een feedback van jullie te krijgen

 

Mvg Christos C.

0 Likes
2 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mobiele data meenemen naar volgende periode

@ChristosChristo 

Ik heb je bericht verplaatst naar het Nederlandstalige forum. Met de Netweters kol je niet terecht bij Telenet. Er zijn wel enkele mensen van Telenet die dit forum opvolgen. Je moet hier dus geen antwoord van Telenet verwachten.

ChristosChristo
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Mobiele data meenemen naar volgende periode

Dank je

0 Likes