Mobiele data via Tplink M7450 lukt niet
Hoi,
Na een ganse voormiddag vanalles geprobeerd te hebben, hoop ik via deze weg een oplossing te vinden voor mijn probleem.
Ik ga het proberen uitleggen: ik heb een data Sim kaart die geactiveerd is (contact met telenet opgenomen en zij konden zelfs zien dat mijn data sim kaart in een mobiele router zit).
Als ik mijn iPad wil verbinden met de mobiele router, dan lukt dit via de app tpMifi. Echter, het "wereldbol"icoontje naast "Base Mobile" staat met een rood kruis. Dus wél internet te vinden, doch niet verbonden.
Ik heb reeds alle forums hieromtrent gelezen op deze webpagina en het énige dat ik kan bedenken is dat ik de APN Management moet aanpassen. Doch bij (en nu komt het visuele) "Default APN" zie ik "Base Mobile" staan MAAR kan ik het niet aanpassen. Dus ik kan wel een APN toevoegen (via het + symbooltje) maar dan niet met dezelfde naam.
Ik kan het niet beter uitleggen, het spijt me, ik hoop dat er iemand iets begrijpt van de uitleg en me kan helpen. Mijn kinderen willen zoooo graag mobiel internet als we eens op verplaatsing zijn maar het lukt hun mama niet voor hen dit in orde te maken 😞
Groetjes, Elke
Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: mobiele data via Tplink M7450
- Labels:
-
mobiele data