Nieuwe simkaart ontvangen maar niet aangevraagd
Ik ontvang de laatste dagen weer regelmatig e-mails van Telenet met als titel "Je nieuwe Telenet-simkaart" en de melding "We hebben je aanvraag voor een nieuwe simkaart goed ontvangen".
Ik heb echter geen aanvraag voor een nieuwe simkaart ingediend, zeker weten!!!
Begin dit jaar is dat nog eens voorgevallen, heb toen verschillende keren naar de Telenet 'service'desk gebeld waar mij telkens beloofd werd dat ze dit gingen oplossen. Resultaat: nieuwe simkaart in de brievenbus en 5€ aangerekend op mijn factuur! Is na verschillende keren bellen uiteindelijk opgelost (5€ in mindering op volgende aanrekening).
Wat heel raar is is dat het bestelnummer in al deze mails identiek is (dus in de mails begin dit jaar en de mails die ik nu weer ontvang). Dus duidelijk een IT probleem bij Telenet (of een gemakkelijke bron van inkomsten??)
Ik verwacht mij dus weeral aan een onterechte aanrekening van 5€ (en meerdere keren bellen naar hun 'service'desk waar je telkens heel veel geduld moet hebben om iemand aan de lijn te krijgen).
Zijn er nog klanten die dit hebben meegemaakt?
Titel gewijzigd door Daan (mod) | Vorige titel: Nieuwe simkaart , maar NIET besteld!!