|
26.570
netweters
|
165.269
antwoorden
|
|
22.176
vragen
|
Hi,
Ik ben al 4 dagen bezig om one number te activeren, maar het lukt niet.
Hardxare:
galaxy s26 en een galaxy watch 8 lte
Wat heb ik geprobeerd:
Smartwatch gereset, andete smartwatch geprobeerd, ander wifi netxerk. Niks lukt, en ik krijg volgende foutmelding zie bijlage.
Wie kan mij helpen aub?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Ik krijg one number niet aan de praat.
@Cappeken probeer je deze Telenet One Number voor de eerste keer op een smartwatch te activeren, of stond deze ervoor al actief op een andere (oude) smartwatch? Ik stel de vraag omdat je One Number dan mogelijks nog niet goed is ontkoppeld op het vorige toestel.
En misschien ook niet onbelangrijk, wanneer in het koppelingsproces zie je onderstaande foutmelding verschijnen? Die info kan anderen die One Number op een Galaxy Watch LTE gebruiken een indicatie geven waar het vast loopt waarna ze je beter kunnen helpen met advies of tips.
beste,
dank voor u hulp, maar het is de eerste keer, dat ik dat probeer te koppelen.
deze namiddag ga ik naar een verdeler, maar ik ben benieuwd of die het zal kunnen oplossen?
indien niet, dan vraag ik mij af, hoe we dit gaan oplossen.
de groeten.
Ben naar een telenet verdeler geweest zondee succes.