One Number activeren op Apple Watch Ultra lukt niet
Sinds kort klant bij telenet via het nieuwe systeem. Heel wat fout gelopen tijdens de activatie van onze account. Ondertussen werkt eindelijk bijna alles naar behoren behalve de activatie van telenet one number op mijn apple watch ultra. Al verschillende keren voor gebeld, maar nog steeds geen oplossing. Dit duurt nu al 2 weken en ik heb nog steeds geen mobiele data op mijn apple watch ultra. Al verschillende keren geprobeerd de dienst stop te zetten en opnieuw te activeren. Hierdoor verschillende e-sim profielen die niet in gebruik staan in de apple watch app en de dienst werkt nog steeds niet. Alles gedaan volgens het stappenplan dat ik reeds gevonden heb op dit forum, maar nog steeds geen succes. Ik ben het intussen ook beu om hiervoor uren aan de telefoon te hangen met de klantendienst die ook steeds op fuoten in de activering van onze diensten terrecht komen en uiteidelijk geen oplossing bieden. Ik ben momenteel ten einde raad en vraag me echt af wanneer dit gedoe eindelijk eens opgelost geraakt
Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: One number op apple watch ultra
- Labels:
-
4G
-
eSIM
-
mobiele data
-
ONEup
-
Telenet One Number