Beantwoorden
Bennyam
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Wereld gedichtendag Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

One Number activeren op Apple Watch Ultra lukt niet

Sinds kort klant bij telenet via het nieuwe systeem. Heel wat fout gelopen tijdens de activatie van onze account. Ondertussen werkt eindelijk bijna alles naar behoren behalve de activatie van telenet one number op mijn apple watch ultra. Al verschillende keren voor gebeld, maar nog steeds geen oplossing. Dit duurt nu al 2 weken en ik heb nog steeds geen mobiele data op mijn apple watch ultra. Al verschillende keren geprobeerd de dienst stop te zetten en opnieuw te activeren. Hierdoor verschillende e-sim profielen die niet in gebruik staan in de apple watch app en de dienst werkt nog steeds niet. Alles gedaan volgens het stappenplan dat ik reeds gevonden heb op dit forum, maar nog steeds geen succes. Ik ben het intussen ook beu om hiervoor uren aan de telefoon te hangen met de klantendienst die ook steeds op fuoten in de activering van onze diensten terrecht komen en uiteidelijk geen oplossing bieden. Ik ben momenteel ten einde raad en vraag me echt af wanneer dit gedoe eindelijk eens opgelost geraakt 

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: One number op apple watch ultra

0 Likes
5 reacties
Marie4
Ex-Moderator
Berichten: 12
Say what?! Wereld gedichtendag Complimentendag Nog geen reader's digest? :-)

One Number activeren op Apple Watch Ultra lukt niet

Kan iemand Bennyam helpen met zijn vraag? 🙂


Marie | Ex-Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Tournavis
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

One Number activeren op Apple Watch Ultra lukt niet

Hopelijk heb jij ondertussen een werkende Apple Ultra watch.
Ik kom van een series 7 cellular en heb mijn Ultra in Januari geactiveerd. (mijn 7 heb ik netjes gedeactiveerd)

Dit ging niet van een leien dakje... en na enkele valse starts had ik eindelijk 4G dekking op mijn watch... tot plots alles ongeveer twee weken geleden niet meer bleek te werken.

Ik heb de watch al verschillende keren opnieuw ingesteld... zonder success... alles lijkt goed te gaan in de watch app tot ik de mededeling krijg "verlopen" en een hele waslijst vanwaar niet actief is eronder.

Ik probeer al enkele dagen tevergeefs om uitleg te krijgen via Telenet op Whatsapp... maar die dienst heeft geen enkel teken van leven.

Telefonische bijstand proberen krijgen van Telenet is ook een helse opgave en dan heb je ook nog eens veel kans dat ze jou niet kunnen helpen.

Ik begin eigenlijk een beetje **bleep** te worden...

 

Jürgen (Waarschoot)

0 Likes
Bennyam
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Wereld gedichtendag Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

One Number activeren op Apple Watch Ultra lukt niet

Bij mij ook nog steeds het zelfde probleem.

een hele hoop niet actieve profielen die ik niet verwijderd krijg en 1 actief profiel dat niet werkt. Het rare is dat ik met de watch kan bellen zonder dat mijn telefoon in de buurt is maar de mobiele data komt niet binnen, dus berichten sturen of apple maps en dergelijke werkt gewoon niet. Nog steeds geen oplossing van telenet en dit is nu al maanden zo. Ik heb het gewoon opgegeven, dat one number gedoe aka esim op applewatch ultra werkt gewoon voor geen meter. Ik heb de watch ook al binnen gebracht bij apple, deze werd daar volledig gecontroleerd en alle functies zijn perfect in orde. Dus het probleem ligt zowizo bij telenet, maar daar hebben ze geen clou wat het probleem is want deze blijven beweren dat aan hun kant alles in orde is en het zou moeten werken. Ik heb er echt mijn buik van vol. Tof dat je dan een horloge van om en bij de 1000€ hebt omdat je een robuste smartwatch wil met de functie om standalone te werken en dat het dan niet werkt door een incompetent bedrijf dat een dienst aanbied dat niet werkt. Het jammere aan heel de zaak is dat telenet nog steeds de enige zijn die de apple watch cellular ondersteunen, anders was ik alang van provider veranderd. 

0 Likes
Tournavis
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

One Number activeren op Apple Watch Ultra lukt niet

Triestig allemaal.

Mijn vragen via het Whatsapp nummer van Telenet bleven helemaal onbeantwoord.

(vroeger kreeg ik wel reactie op dat nummer)

Ik heb de indruk dat de klantendienst niet echt je dat is en dat men de mensen aan hun lot overlaat.

Zo gingen ze mij na lang wachten eens terugbellen en kreeg ik verdorie nog niet eens de tijd om hun oproep te beantwoorden.

Gewoon twee keer rinkelen en het was alweer gedaan.

Om ongemakkelijk van te worden als je denkt hoeveel tijd en energie je hierin moet investeren en toch nog geen oplossing krijgt.

Met mijn series 7 watch lukt het perfect... en met de Ultra heeft het een tijdje gewerkt...

Als er iemand mee leest van de klantendienst... je mag mij gerust dringend contacteren want ik overweeg ernstig om mijn Ultra terug van de hand te doen en te kiezen voor een andere provider die een betere klantendienst heeft.

Dan moet het maar zonder een Applewatch met esim.

 

0 Likes
warlock
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

One Number activeren op Apple Watch Ultra lukt niet

Beste ik verkeer sinds een week in hetzelfde helse verhaal met mijn Apple Watch ultra vs. Telenet One nummer, ze horen het donderen in Keulen, uren aan de telefoon hangen na een uur iemand aan de lijn krijgen, die weer een iticket bij maakt, eerlijk gezegd ben ik blij dat ik de enige niet ben met dit probleem, ik liet mijn Sim al swappen, uren gegoogled en steeds nieuwe foutmeldingen en een gans regiment aan Telenet niet in gebruik meldingen, ene keer werkt hij 5 min tot je de Watch app terug opent staat alles weer para, als je maar zo een esim kan aanbieden haal ze dan uit de lucht zal een boel stress schelen, en reactiveer als de zaken normaliter werken 

IMG_2685.png

IMG_2687.png

IMG_2686.png

IMG_2688.png

0 Likes