met Wigo kon je vroeger premium nummers blokkeren via mijn telenet maar nu met one kan je enkel alle uitgaande nummer blokkeren… iemand een oplossing voor toch premium nummer te kunnen blokkeren op afstand?
We hebben intern de bevestiging gekregen dat het blokkeren van premium nummers inderdaad niet meer kan op Mijn Telenet, maar het lukt dus wel nog via de klantendienst.