24766
netweters
|
152532
antwoorden
|
20716
vragen
|
Sinds ik een kaart heb bij Telenet, betaal ik me blauw....
Voorheen bij een andere provider deed ik een opwaardering van € 10 en daarmee kon ik maanden vooruit....
Ik gebruik alleen whatsapp en messenger, doe alles via wifi, bel indien mogelijk via Triiing, download geen films of wat dan ook, maar zie nu alweer een verbruik staan van 181 KB op de applicatie Android OS???????? :
Mocht je het vergeten zijn. Whats app en Messenger is ook dataverbruik. Als je niet op WiFi zit geldt dit ook als mobiele data. Ik ben 14 dagen op vakantie geweest en heb elke dag mijn mails gecheckt via mobiel en ik heb een verbruik van 0.7 GB. Mocht dit prijs volgens verbruik zijn kostte mij dat +- 42€. Gelukkig heb ik Wigo. Waarvan 513 MB voor Google Play (358 MB) en Play-services (118 MB). Dat zijn dus grote slokkoppen als ze toevallig niet op Wifi zitten.
Dat je smartphone data verbruikt is niet abnormaal.
Op je factuur kan je zien hoeveel je die maand verbruikt hebt: hoeveel minuten je gebeld hebt en hoeveel smsjes en data je verbruikt.
Dus jij kan perfect zien waar je kosten liggen. Vertel ons eens wat je bij prijs volgens verbruik wordt aangerekend want nu weten we eigenlijk niets.
Je kan erover nadenken om de optie king surf te nemen. 5 euro voor 500 MB
Klik op opties bij
https://www2.telenet.be/nl/mobiel/abonnementen/pvv/bestel-pvv/
Ik gebruik whatsapp en messenger alleen via Wifi ....
Ik heb nu mobiele gegevens uit staan en dat scheelt.
Bedankt voor de reactie.
De eerste keer was 181 MB....
Nu wel...
Bedankt voor de reactie.