Beantwoorden
Graphicalypse
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Jij bent af! Pionier It's your seventh party! It's your second party!

Probleem King Supersize

Situatieschets:

 

Ik kreeg onlangs een sms van Telenet dat mijn King data aan de limiet zat (1 GB erdoor).

Alvast dank aan Telenet voor deze communicatie.

 

Wat ik dan doe is even online gaan en Supersizen voor €5 naar 2 GB (en dubbel bel, en sms...).

Nu heb ik daar in het verleden nog nooit problemen mee gehad, tot deze week (08 sept. 2015).

Blijkbaar is samen met mijn limiet te verdubbelen, zodat ik weer verder kan surfen tot ze de teller resetten, ook mijn verbruik verdubbeld.

Dit wil zeggen dat ik nu voor elke MB extra moet betalen buiten tarief, zeer vreemd.

 

Telenet heeft me al gecontacteerd en kan hier voorlopig weinig aan doen, behalve crediteren op volgende factuur. Waarvoor nogmaals mijn dank.

 

Zijn er anderen die hetzelfde probleem hebben ?

Is dit een nieuw probleem bij Telenet waarvan ze op de hoogte zijn, IT oplossing ?

 

0 Likes
2 reacties
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Probleem King Supersize

Geef ze even tijd om uit te zoeken wat er aan de hand is. Persoonlijk denk ik dat het niet gaat over een algemeen probleem... maar eerder iets wat fout gelopen is in het systeem dat ze gaan uitzoeken en manueel moeten rechttrekken.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
benny12
Experienced Meerweter
Berichten: 200
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up?

Probleem King Supersize

Ja ik ook maar ja bvb unlimited King Kong no data
0 Likes