Beantwoorden
WrongPassword
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Verander-je-wachtwoord-dag Alles op zijn plek! Netjes! Leesclubje starten?

SIM & eSim: Pin PUK identiek?

Beste,

Terugkeer bij Telenet is helaas voor mij, een enorme fiasco. Nu OneUp for 2 min of meer werkt na een week zonder enige communicatie en tv 😵💫

Nu werkt zelfs mijn eSim voor mijn smartwatch!

Dommerik dacht om veiligheid op te schroeven door eSim pin code verplicht te maken bij opstarten. Na drie pogingen (2x mijn aangepaste pin code, 1x originele van op het kaart en bij Mijn Telenet ) maar niets wordt aanvaard let als gevolg dat mijn eSim al onmiddellijk onbruikbaar is 🤯

Toch ben ik 100% zeker juiste pin ingegeven te hebben. Misschien behoudt eSim originele Pin, daarom ook die als derde poging ingegeven.

Nu wordt PUK van op de kaart (idem als wat in Mijn Telenet getoond staat) niet aanvaard. Eerst bleef het op 8 pogingen, na een herstart begint het wel na elke poging af te tellen...

Telenet of smartwatch the culprit?

Watch6 Classic...

Mocht een génie mijn bericht lezen en oplossing weten ❤️🥰

 

Alvast bedankt voor je aandacht !

 

Gtrjs 

 

0 Likes
4 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5213
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

SIM & eSim: Pin PUK identiek?

E-sim verwijderen, op mijn Telenet één nummer uitzetten, bewaren en procedure installatie e-sim opnieuw doen.

WrongPassword
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Verander-je-wachtwoord-dag Alles op zijn plek! Netjes! Leesclubje starten?

SIM & eSim: Pin PUK identiek?

Hey Janne_man 😎

 

 

Lijkt mij idd meest logische keuze, was deze namiddag net aan die oplossing aan het denken , zal het ook na het eten uitproberen 😁

Alvast bedankt voor snelle reactie 👌👍

0 Likes
WrongPassword
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Verander-je-wachtwoord-dag Alles op zijn plek! Netjes! Leesclubje starten?

SIM & eSim: Pin PUK identiek?

eerst werkte het niet omdat op mijn smartphone: gek genoeg optie in Telenet app om esim te stoppen niet zichtbaar. Enkel uitschakelen op smartwatch of via app op smartphone niet voldoende.
Via pc heb ik link dus wel kunnen ontdekken (Mijn Telenet - Profiel - Simkaart beheren - eSIM voor smartwatch deactiveren)
Daarna op watch opnieuw je esim bevestigen en het werkt terug. Ik denk dat men best Pin optie op SmartWatch niet activeert of ben ik het mis?

Groetjes en nogmaals dank @janne_man  (y)

 

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5213
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

SIM & eSim: Pin PUK identiek?

De PIN op de smartwatch activeren lijkt me echt onhandig. Waarom zou je het doen?

0 Likes