Beantwoorden
Ex-Netweter

SMS naar De Lijn (4884) kan niet worden afgeleverd

Hallo,

Ik heb steeds problemen bij het versturen van DL naar het nummer 4884. Ik krijg steeds de foutmelding dat het niet is afgeleverd. Nochtans heb ik de uitgaande betaalsms-en en inkomen sms-en toegestaan in de instellingen van mijn abonnement.

Heeft iemand een idee waar het zou kunnen aan liggen, ik heb MMS en SMS opnieuw ingesteld, maar het probleem blijft. De Lijn zegt dat het probleem bij de provider ligt aangezien de sms niet afgeleverd kan worden.

Alvast bedankt.

instellingen.pngDL_NO_GO.PNG

2 reacties
mediawatcher
Professional Weetjesweter
Nieuwe TV-theek? My smart Valentine On a roll... Tien op tien!

Beste,

Gelieve even binnen te bellen bij de klantendienst, 015 66 66 66 mogelijk ga je in de instellingen van de gsm mast, geblokeerd staan voor betaalde sms.

Dit kan per ongeluk gebeuren door een aanpassing op mijn telenet, of door een interne fout bij telenet, menselijk verkeerde knop gedrukt.

Je kan dit navragen,  dan zetten ze dit terug open voor jouw en kan je binnen de 30 minuten je bus terug betalen.

Dit valt onder betaal sms zoals games, bus of parking geld, en staat bij een provider onder een bepaalde optie die aan of uit gezegt kan worden.

Area57
Freshman Bijna Allesweter
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

Je kan best ook controleren of je geen verbruikerslimiet hebt ingesteld:

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/hoe-mobiel-verbruik-onder-controle-houden/

Betaal-sms'en vallen buiten de inbegrepen sms'en van jouw Telenet mobiel  abonnement.